Аратта - На головну

26 жовтня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Мінтранс оприлюднив попередні висновки розслідування на Odisk

Надзвичайна подія 8041 перегляд

Опубліковано - 9.01.2007 14:58 | Всі новини | Версія для друку

Мінтранс оприлюднив попередні висновки розслідування на Odisk
Мінтранс оприлюднив попередні висновки розслідування на Odisk
Попередньою причиною отруєння людей на теплоході “Odisk” є загазованість житлових та службових приміщень судна, яка трапилася внаслідок можливого попадання води у вантажні трюми через відкриті вентиляційні люки на головній палубі, а також нещільність вантажних люків.

Про це повідомила прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку, посилаючись на проведене службове розслідування.

Зокрема, у прес-службі зазначають, що у Керченському порту зараз працює комісія експертів Укрморрічфлоту під головуванням начальника Державної морської інспекції з безпеки судноплавства В.Репетея. Висновки комісії, говориться в роз’ясненні Мінтрансу, в обов’язковому порядку будуть оприлюднені додатково.

Крім того, Міністерство ініціює розробку Постанови Кабінету Міністрів України щодо перевезення небезпечних вантажів, в результаті прийняття якої можна буде уникнути таких випадків.

Нагадаємо, судно „Odisk” (прапор Сьєрра-Леоне, порт припису Фрітаун) перевозив біля 2000 тонн феросілікомарганцю.

5 січня від отруєння загинули 2 члени екіпажу (один - громадянин України, інший - громадянин Росії), а 8 моряків були госпіталізовані до Лівадійської лікарні - 1 особа (громадянин України) перебуває у важкому стані, 1 особа (громадянин Росії) - у стані середньої важкості та 6 осіб (5 громадян України та 1 громадянин Росії) - у задовільному стані.

Раніше МНС встановило 200-кратне перевищення допустимої концентрації фосфіну в трюмі.

Від “Аратти”: як ми й припускали, причною трагедії на борту судна “Odisk” стала злочинна недбалість, яка мала тяжкі наслідки. Бо, насамперед, фахівці Керченського порту мали б контролювати завантаження й стан вантажних трюмів. Як вже засвідчили результати розслідування Мінтрансу - цих, головних вимог виконано не було. Проте дуже дивно те, що жодного винуватця трагедії українська влада називати не поспішає. Чому? Адже, тим, хто вів і веде розслідування вони відомі. І виконавців, і організаторів злочину.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Надзвичайна подія»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Немає більш вірної ознаки поганого устрою міст, ніж велика кількість в них юристів і лікарів ”
Платон

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.