Мінтранс оприлюднив попередні висновки розслідування на Odisk |
Про це повідомила прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку, посилаючись на проведене службове розслідування.
Зокрема, у прес-службі зазначають, що у Керченському порту зараз працює комісія експертів Укрморрічфлоту під головуванням начальника Державної морської інспекції з безпеки судноплавства В.Репетея. Висновки комісії, говориться в роз’ясненні Мінтрансу, в обов’язковому порядку будуть оприлюднені додатково.
Крім того, Міністерство ініціює розробку Постанови Кабінету Міністрів України щодо перевезення небезпечних вантажів, в результаті прийняття якої можна буде уникнути таких випадків.
Нагадаємо, судно „Odisk” (прапор Сьєрра-Леоне, порт припису Фрітаун) перевозив біля 2000 тонн феросілікомарганцю.
5 січня від отруєння загинули 2 члени екіпажу (один - громадянин України, інший - громадянин Росії), а 8 моряків були госпіталізовані до Лівадійської лікарні - 1 особа (громадянин України) перебуває у важкому стані, 1 особа (громадянин Росії) - у стані середньої важкості та 6 осіб (5 громадян України та 1 громадянин Росії) - у задовільному стані.
Раніше МНС встановило 200-кратне перевищення допустимої концентрації фосфіну в трюмі.
Від “Аратти”: як ми й припускали, причною трагедії на борту судна “Odisk” стала злочинна недбалість, яка мала тяжкі наслідки. Бо, насамперед, фахівці Керченського порту мали б контролювати завантаження й стан вантажних трюмів. Як вже засвідчили результати розслідування Мінтрансу - цих, головних вимог виконано не було. Проте дуже дивно те, що жодного винуватця трагедії українська влада називати не поспішає. Чому? Адже, тим, хто вів і веде розслідування вони відомі. І виконавців, і організаторів злочину.