Стимуляція спекуляції. “Укрзалізниця” хоче практично повністю привласнювати гроші за невикористані квитки |
Про це йдеться в повідомленні "Укрзалізниці", опублікованому на сайті відомства.
Згідно з проектом наказу Мінінфраструктури "Про затвердження змін до правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України", після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення, пропонується виплачувати 10% вартості квитка і плацкарта.
Як пояснили в прес-службі відомства, якщо, наприклад, вартість квитка в купейному вагоні на поїзд № 38 Київ - Донецьк станом на 19.11.2012 року складає 195,51 гривень - при його поверненні в зазначений термін пасажиру повернуть 19,23 гривень.
Крім того, у відомстві уточнили, що раніше, згідно з правилами повернення коштів за невикористані проїзні документи, менше ніж за 9 годин до відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення пасажиру повертається вартість квитка без повернення вартості плацкарту і комісійного збору. Тобто, за той же квиток в купейний вагон на потяг № 38 Київ - Донецьк вартістю 195,51 гривень у вказаний проміжок часу пасажиру поверталося 71,86 гривень.
Як повідомляє прес-служба, зміни вступлять в силу з моменту набрання чинності відповідного наказу Мінінфраструктури.
Від “Аратти”: отже, як на нас "засвітився" конкретний інтерес керівництва міністерства у процвітанні добре організованої системи "вокзальних" спекулянтів.
Адже, усім зрозумло, що у громадян зникає мотивація за копійки здавати невикористані залізничні квитки у легальні каси. Не важко здогадатися, що легальна послуга буде підмінена нелегальною. Тобто, квитки на поїзд, який відправився - будуть просто викидатися у смітник, а от ті, що мали б здаватися за 9 і менше годин до віправлення потяга - стануть "золотою жилою" для ділків. При тому, практичний національний досвід предметно доводить, що наявність прізвища пасажира у квитку не становить жоднох проблеми для ОЗУ "вокзальних" спекулянтів. Бо їх крищують з високих кабінетів.