Hyundai став предметом таємниці |
Як повідомила прес-служба депутата, Козак відмовив у наданні копій контрактів, пославшись на те, що "ці контракти є конфіденційною інформацією, яка не підлягає розголошенню".
"Я послав повторний запит міністрові, і додатково звернення до Азарова з вимогою надати документи з Кабміну. Моє подальше розслідування триватиме як щодо самої операції купівлі потягів Hyundai, так і, зокрема, щодо ефективності використання тих 4,6 мільярда гривень, які, як повідомляє міністр, було витрачено на реконструкцію залізниці для швидкісного сполучення", - заявив Сенченко.
Наприкінці грудня 2012 року президент Віктор Янукович розкритикував рішення про закупівлю іноземних швидкісних електропотягів для України.
Він констатував той факт, що закуплені потяги не пристосовані до умов експлуатації в погодних умовах України.
У січні віце-прем’єр України Олександр Вілкул провів робочу нараду з участю керівників Міністерства інфраструктури України, "Укрзалізниці", "Української залізничної швидкісної компанії" та корпорації Hyundai Rotem, за підсумками якої південнокорейська компанія розробила заходи модернізації для усунення конструктивних недоліків, які призвели до виникнення експлуатаційних проблем.
Наприкінці січня 2013 року стало відомо, що українські залізниці відшкодували пасажирам понад 800 тисяч гривень компенсації за затримки швидкісних поїздів Hyundai, середній розмір компенсації становив близько 100 гривень.