Аратта - На головну

25 квітня 2024, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- одна з найвідоміших у світі різдвяних пісень - це «Щедрик», народна пісня, записана українським композитором Миколою Леонтовичем. Світ знає її як Carol of the Bells або Ring Christmas Bells. На Youtube різні виконання «Щедрика» набирають мільйони переглядів...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Вчені за «лайками» навчилися визначати расу, віру і сексуальну орієнтацію користувачів Facebook

Технології 11125 переглядів

Опубліковано - 12.03.2013 19:29 | Всі новини | Версія для друку

Вчені за «лайками» навчилися визначати расу, віру і сексуальну орієнтацію користувачів Facebook
Вчені за «лайками» навчилися визначати расу, віру і сексуальну орієнтацію користувачів Facebook
Група учених з Кембриджу разом з дослідницькими центрами Microsoft розробила алгоритми, що дозволяють зв’язати «лайки» користувача у Facebook з його особистими якостями.

Звіт про роботу дослідники опублікували в журналі Національної академії наук США, пише Лента.ру.

Учені використовували дані понад 58 тисяч добровольців, що надали доступ до своїх особистих даних через додаток myPersonality. Учені проаналізували «лайки» і порівняли результати з даними із профілів.

Згідно з результатами досліджень, алгоритм з точністю в 95% зміг відрізнити афроамериканських користувачів від білих. Сексуальну орієнтацію система вгадала з точністю 88%, а віросповідання - 82%.

Модель навіть змогла визначити, чи вживає людина наркотики - з точністю близько 73%. Крім цього, статистична модель «вгадувала» політичні погляди користувача і його сімейний стан.

У ході дослідження вчені виявили такі курйозні залежності, як зв’язок між любов’ю користувача до картоплі фрі та його високим IQ. При цьому дослідники підкреслюють, що кореляції не завжди є прямими. Так, наприклад, тільки 5 відсотків гомосексуалів поставили «лайк» одностатевим шлюбам.

Дослідники помітили, що статистична модель може давати досить точні результати, аналізуючи не тільки «лайки», але і іншу активність користувача в інтернеті. Вчені відзначили, що такий аналіз дає широкий простір для маркетингу і реклами, але при цьому звернули увагу на потенційні загрози, які несе розкриття такої інформації користувачем.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

3нання буває двох видів. Ми самі знаємо предмет або ж знаємо, де знайти про нього відомості ”
Бенджамін Франклін

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.