![]() |
Кого захищає влада: олігархів, не здатних організувати якісне збирання іномарок? |
Як з’ясувалося, у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, застосування спецзаходів є вимушеним інструментом. Чиновники запевняють, що вони позитивно вплинуть на українську промисловість, дозволивши їй пристосуватися до конкуренції з іномарками.
Так, у відомстві переконані, що спецмита посприяють відновленню обсягів виробництва і продажів автотранспортних засобів місцевого виробництва, збережуть і додадуть робочих місць з урахуванням суміжних галузей індустрії.
У свою чергу, як розповів Віталій Мурашкін, керівник аналітичного відділу ІТТ-Менеджмент, українські виробники у 2012 році зменшили випуск легкових автомобілів на 28,6% порівняно з минулим роком, а за два місяці нинішнього року їх виробництво впало майже на 60%.
Аналітик зазначає, що дуже сумнівно, що підвищенням мит владі вдасться відродити український автопром. Так, у першу чергу зростання цін вдарить по небагатим громадянам, оскільки заможні люди автомобілі із двигуном об’ємом 1000-2200 куб. см. не купують, говорить Мурашкін.
Враховуючи ПДВ, ціни на імпортні автомобілі підвищаться на 8-15%, прогнозує він, додаючи, що з урахуванням поточного рівня імпорту автомобілів, від введення мит держбюджет недорахується $ 1-1,2 млрд, не кажучи вже про погіршення відносин із СОТ, ЄС та Росією.
Нагадаємо, що раніше повідомлялося про запровадження спецзаходів щодо імпорту легкових автомобілів в Україну і визначення додатково до існуючого мита зборів у розмірі 6,46% - 12,95%.