![]() |
Міра віддаленості від дому впливає на настрій |
Група вчених з департаменту математики і статистики університету Вермонта проаналізувала зміст 37 мільйонів статусів користувачів Twitter, які створювалися в різний час, у різних місцях і різних містах США, пише Phys.Org.
При цьому дослідники враховували точне місце розташування користувачів, що виявилося можливим завдяки датчикам GPS і функції геолокації на мобільних пристроях. Спостерігаючи за опублікованими записами людей і їхнім емоційним наповненням, дослідники складали "показники щастя" мешканців країни.
Як показало дослідження, пости користувачів, які перебувають далеко від дому, виглядають більш позитивними і доброзичливими порівняно з повідомленнями тих, хто перебуває в рідному місті - вдома чи в офісі.
Вчений Кріс Денфорт і його колеги використовували інструмент для аналізу емоційного стану, який вони назвали "гедонометр". Дослідження базувалося на порівнянні твітів з використанням бази із 10 тисяч слів з позитивними і негативними емоційними відтінками. Так, до слів, що характеризують позитивні емоції, належали, зокрема, "супер", "щасливий", "новий", "круто", "добре", "любов", "лол", "відпочинок", "пляж". До списку "негативних" слів, у свою чергу, увійшли "ніколи", "божевільний", "ні", "не можу", "не хочу", "ненавиджу".
Повідомляється, що за статистикою, більшість "добрих" твітів були опубліковані в основному за межами дому та рідного міста. За словами соціологів, отримані дані можуть стати основою для нових методів вивчення соціальних зв’язків.