Аратта - На головну

21 грудня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- свій шлях до Місяця радянський «Луноход» розпочав в Україні. Для підготовки команди, що ним керувала, та для випробовувань самого апарата в кримських горах під Сімферополем було створено спеціальний «місяцедром». У 70-х на Місяць було запущено всього два «трактори» — «Луноход-1» та «Луноход-2». Під час виконання місячної місії «трактористи» теж знаходилися в Криму — у центрі керування в селищі Шкільне. Пізніше зі Шкільного керували роботою космічних кораблів «Союз», брали участь у здійсненні першої міжнародної стиковки «Союз»-«Аполон», відстежували перший, і єдиний, політ радянського «човника» «Буран». Після проголошення незалежності України центр у Криму було майже повністю знищено...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Україна для людей. До розбитих доріг додали неякісне пальне

Добробут 6131 перегляд

Опубліковано - 11.06.2013 13:21 | Всі новини | Версія для друку

Україна для людей. До розбитих доріг додали неякісне пальне
Україна для людей. До розбитих доріг додали неякісне пальне
Паливо низької якості можна буде продавати в Україні на законних підставах до кінця 2015 року. Міненерго запропонувало продовжити дію в країні стандарту «Євро-3».

Як пише в сьогоднішньому випуску «Комерсант-Україна», ініціатива покликана допомогти державному Шебелинському газопереробному заводу, але дозволить працювати й деяким приватним підприємствам, а також завозити низькоякісне паливо з Росії.

Пропозиція надійшла після того, як Кабмін доручив профільним відомствам звернути увагу на якість палива, зазначають експерти.

Так, за даними видання, вчора Міністерство енергетики та вугільної промисловості запропонувало уряду затвердити технічний регламент «Про вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палив», який закріплює ряд істотних поблажок щодо якості для продавців палива. Зокрема, документ дозволяє до кінця 2015 року продавати паливо, що відповідає стандарту «Євро-3», і до 31 грудня 2017 року – паливо марки «Євро-4». У країнах Євросоюзу таке низькоякісне паливо вже заборонене. Документ не регламентує термін введення в Україні стандарту «Євро-5». А для держрезерву можна буде закуповувати паливо гірше за «Євро-3».

Стандарти «Євро-4» і «Євро-5» мали набрати чинності ще в липні минулого року. Три з шести українських НПЗ – Кременчуцький, Лисичанський та Одеський – вже провели необхідну модернізацію, щоб відповідати цим вимогам. Бензин такої якості імпортується з Литви, Болгарії, Румунії та Білорусі (продається в мережах «Окко», WOG, ТНК-ВР, «Лукойл» та інших).

Чергова ініціатива Міненерго суперечить оголошеному урядом курсу на поліпшення якості нафтопродуктів на ринку. Раніше прем’єр-міністр Микола Азаров доручив першому віце-прем’єру Сергію Арбузову та міністру доходів і зборів Олександрові Клименку забезпечити належний контроль якості імпортних нафтопродуктів.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Мале знання віддаляє від Бога, велике - приводить до Нього знову ”
Ф. Бекон, англійський філософ

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.