Аратта - На головну

9 травня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Чеські конструктори створили летючий велосипед

Технології 19771 перегляд

Опубліковано - 17.06.2013 12:01 | Всі новини | Версія для друку

Чеські конструктори створили летючий велосипед
Чеські конструктори створили летючий велосипед
Три чеські компанії об’єднали зусилля задля того, щоб зробити прототип електричного велосипеда, який здатний літати. Конструкція здається досить громіздкою і має жорсткі вимоги до ваги «наїзника», але своєї мети розробники таки домоглися.

Наразі летючий велосипед все ще перебуває в розробці Але розробники все ж сподіваються, що, врешті-решт, його буде пілотувати справжнісінький велосипедист, інформує FederalPost.

Вони також сподіваються, що з часом зможуть винайти для нього батарейки, здатні довгий час зберігати заряд, оскільки поки що велосипед може триматися в повітрі максимум п’ять хвилин. По закінченню цього короткого терміну акумулятори потребують підзарядки.

"Місткість батарейок подвоюється кожні десять років, і, можна очікувати, що в майбутньому їхньої потужності буде вистачати не тільки для того, щоб утримати летючий велосипед, а й для того, щоб використовувати їх у спорті, туризмі або тому подібних речах", - сказав Мілан Дучек, технічний директор однієї з компаній, які взялися за розробку проекту.
Конструкція велосипеда, що зовні нагадує невеликий мотоцикл, розроблена з використанням французького програмного забезпечення і поки що керується дистанційно
Конструкція велосипеда, що зовні нагадує невеликий мотоцикл, розроблена з використанням французького програмного забезпечення і поки що керується дистанційно
Конструкція велосипеда, що зовні нагадує невеликий мотоцикл, розроблена з використанням французького програмного забезпечення. Літальний апарат має шість гвинтів і дві рамки спереду і ззаду, які і забезпечують можливість польоту. Вони працюють від шести двигунів, які, у свою чергу, живляться від електричних батарей.

«Пілот» Ян Шпатний, який дистанційно керував велосипедом, каже, що вага апарата ускладнює контроль над ним. "Манекен сидить на ньому не просто так чи заради забави. Це досить складна річ. Потрібно брати до уваги, що конструкція важить 95 кілограмів, треба утримувати її в повітрі і здійснювати маневри", - сказав він.

У своїй нинішній конфігурації летючий велосипед буде здатний пересуватися по повітрю з їздцем, максимальна вага якого становить 72 кілограми. Наразі випробування проводяться тільки на манекені. Коли на апарат сяде справжній велосипедист, розробники ще не уточнюють.

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Там, де закінчується здоров'я, там, де закінчуються гроші, там, де закінчується здоровий людський розум, - там всюди починається християнство ”
Генріх Гейне

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.