Іменні квитки не допомогли: 70% залізничних квитків викуповуються в перші години |
Про це сказав заступник начальника головного пасажирського управління Держадміністрації залізничного транспорту ("Укрзалізниця") Іван Терпяк.
"На пікові дні перевезень – за наявності трьох і більше вихідних на останній робочий день перед вихідними, згідно із проведеним аналізом, 60-70% квитків викупляється за перші години відкриття продажу", - сказав він.
Терпяк нагадав, що в новому графіку руху (з 26 травня) "Укрзалізниця" передбачила 291 пасажирський поїзд.
При цьому він сказав, що щодня проводиться аналіз пасажиропотоку й на його підставі ухвалюються рішення про скорочення схем деяких поїздів і збільшення схем поїздів у найбільш затребуваних напрямках.
Терпяк також повідомив, що, згідно з аналізом, у період із 8 по 17 червня складом Південно-Західної залізної дороги пропонувалося від 8 тисяч до 11 тисяч місць у поїздах у кримському напрямку. При цьому щодня від 600 до 1,2 тисячі місць у поїздах після відправлення залишалися вільними.
"Необхідно розуміти: квитки продаються не тільки від початкової до кінцевої станції, але й на проміжні станції по маршруту проходження", - наголосив Терпяк.
Найближча дата пікових перевезень – 21 червня. Після неї пік перевезень очікується в першій декаді серпня у кримському напрямку, до Дня Незалежності України й в останній декаді серпня – на вивіз пасажирів із Кримського півострова, зазначив він.
На запитання про можливість збільшення кількості рухомого складу на період пікових навантажень, Терпяк відповів, що "Укрзалізниці" бракує пасажирського рухомого складу через його високе фізичне зношування й відсутність можливості його відновлення.
Водночас, він наголосив, що у пікові дні залізниця шукає можливість збільшувати кількість рухомого складу, зокрема, за рахунок "дитячих" поїздів у випадку відсутності замовлень на організовані перевезення дітей.
Говорячи про можливість махінацій із продажем залізничних квитків, чиновник повідомив, що разом із органами внутрішніх справ розроблені й виконуються спецзаходи та порядок відстеження осіб, які пропонують квитки "з рук".
"Але хочу сказати: на законодавчому рівні ще не врегульовано питання про відповідальність за здійснення таких угод", - зазначив Терпяк.
Він наголосив, що для "Укрзалізниці" у цьому контексті головне – щоб її працівники не були задіяні в співпраці з такими особами.
"Установлено контроль. Зараз квитковим касирам на робочих місцях заборонено мати телефонний зв’язок, крім внутрішнього, робочого", - сказав Терпяк.