Вторинний авторинок поки не відреагував на введення спецмита |
Так, за даними аналітиків сайту приватних оголошень Slando, на початку весни сталося традиційне просідання ринку, яке цього року склало 17%, а в травні число пропозицій зросла тільки на 3,5%.
Ціни на старі авто при продажу через інтернет також не змінилися. Так, заяви деяких експертів, які були озвучені на цьому тижні, про те, що продавці скориставшись ситуацією піднімають ціни на старі легковики - не знайшло підтвердження в пропозиціях на Slando.
При цьому аналітики Slando відзначають ще одну незвичайну тенденцію - покупці стали частіше цікавитися такими авто, але при цьому кількість угод тільки зменшилася. Це говорить про те, що покупці стали частіше виходити на контакт з продавцями, але купувати не поспішають.
Можливою причиною того, що старі автомобілі не подорожчали після введення спецмита і не стали частіше продаватися, є те, що ціни на них і так одні з найвищих у світі, а купівельна спроможність більшості українців дуже низька.
За даними аналітиків Slando, cередний вік старих авто на вторинному ринку становить 14 років. Середня ціна - $ 8 тис. Найпопулярніші бренди - ВАЗ, Daewoo і Volkswagen, а моделі - Daewoo Lanos, Chevrolet Aveo і ВАЗ 21099.