Аратта - На головну

11 липня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Уряд пропонує покласти відповідальність за місцеві дороги на місцеву владу

Влада 4452 перегляди

Опубліковано - 4.07.2013 11:20 | Всі новини | Версія для друку

Уряд пропонує покласти відповідальність за місцеві дороги на місцеву владу
Уряд пропонує покласти відповідальність за місцеві дороги на місцеву владу
Уряд схвалив проект Закону «Про змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування», згідно з яким буде змінено права, повноваження та відповідальність державних органів у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування.

Про це повідомила прес-служба Кабінету міністрів.

Задля покращення стану українських доріг Мінінфраструктури пропонує змінити права, повноваження та зобов’язання державних органів, що наразі відповідають за галузь, встановивши чіткий розподіл функцій між Міністерством, Укравтодором та Укртрансінспекцією.

За словами Міністра інфраструктури України Володимира Козака, Міністерство формуватиме державну політику у сфері дорожнього господарства і управління автомобільними дорогами загального користування. Укравтодор реалізовуватиме цю державну політику у сфері дорожнього господарства, здійснюватиме управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, забезпечуватиме організацію ремонтно-будівельних робіт, фінансування та розвиток цих доріг.

Укртрансінспекція відповідатиме за державну політику з питань безпеки на наземному транспорті, розроблятиме та вживатиме заходи з безпеки дорожнього руху, контролюватиме якість виконання дорожньо-будівельних робіт.

Місцева влада (Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська державні адміністрації) здійснюватимуть управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення, забезпечуюватимуть організацію ремонтно-будівельних робіт, фінансування та розвиток цих доріг.

Як зазначив Козак, перерозподіл повноважень та надання більших прав місцевим органам самоврядування дозволить змінити ситуацію на українських дорогах на краще, забезпечивши розвиток мережі автомобільних доріг у кожному регіоні відповідно до темпів зростання кількості транспортних засобів. Адже місцева влада зможе ефективніше та оперативніше розподіляти кошти на оновлення дорожньої інфраструктури.

Також прийняття Закону сприятиме поліпшенню транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, у тому числі для забезпечення роботи автобусних маршрутів до сільських населених пунктів, а також підвищенню конкурентоспроможності мережі автомобільних доріг державного значення для збільшення обсягу транзитних перевезень і розвитку туризму.

«Відповідно до розподілу доріг на місцевого та державного значення виділятиметься й фінансування. Так само буде розподілена й відповідальність між місцевою владою та Укравтодором за експлуатаційний стан цих доріг. Це дозволить сконцентрувати кошти на місцях, оскільки саме керівник області краще знає на ремонт якої дороги слід виділити фінансування», - наголосив Козак.

Міністр розповів, що законопроекти щодо реформування дорожньої галузі незабаром будуть подані до Верховної Ради України. «Ми плануємо, що передача доріг місцевій владі і реформування Державного агентства автомобільних доріг завершаться до кінця року, і вже з 1 січня ми працюватимемо в нових умовах», - наголосив Козак.

Проект Закону було розроблено Міністерством інфраструктури в рамках виконання пункту Національного плану дій на 2013 рік, що стосується реформування системи управління автомобільних доріг. Реалізація Закону не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Влада»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Свобода, якщо вона пустила коріння, швидко зростає”
Джордж Вашінгтон

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.