Регіональне кидалово. Журналісти звернулися до Президента |
ТОВ «Схід-медіа груп», яке належить партії Регіонів, досі не розрахувалося з журналістами інформаційної агенції Cxid.info за матеріали, опубліковані під час передвиборної кампанії 2006 року.
Журналісти відзначають, що півроку працювали безкоштовно, в результаті кожному з журналістів заборгували близько трьох тисяч гривень.
Керівництво «Схід-медіа груп» заявляє, що грошей для погашення заборгованості немає.
Журналісти зізнаються, що в основному їхні публікації були прихованою рекламою партії Регіонів і її місцевих представників.
Однак "регіонали" не компенсували старання колективу в прославленні місцевої політичної еліти.
Журналісти Cxid.info написали звернення до президента Ющенка з проханням посприяти вирішенню цієї проблеми.
"Працівники сайту неодноразово виконували замовлення з боку засновників на договірній основі, не отримуючи за це грошей. В ході передвиборної кампанії 2006 року підприємство підтримувало Партію регіонів, за передвиборні, агітаційні і PR-матеріали на сайті агентства на рахунок ТОВ «Схід-медіа груп» не було перераховано жодної гривні», - говориться у зверненні до Президента Ющенка.
Журналісти підрахували, скільки заборговували їм засновники за інформаційне забезпечення партії Регіонів, якби оплата велася за фіксованими розцінками (одиниця розрахунку не наводиться): «На сайті Cxid.info у період з січня по листопад 2006 року було опубліковано більше 1237 інформаційних матеріалів, присвячених партії Регіонів, Віктору Януковичу, Олександру Єфремову, Віктору Тіхонову, що в грошовому виразі складає 250 тисяч гривень», - йдеться в зверненні колективу Cxid.info до Президента Віктора Ющенка, повідомляє Паралель-медіа.
Від “Аратти”: звичайно, шкода журналістів, яких тупо киданули регіонали. Проте, не тільки їх одних. “Великий кидок” був зроблений маштабно, із розмахом - ошуканими виявилися не тільки журналісти, які на халяву піарили ідейних борців за ПіСУАРи, а й із ними 30% виборців, які своїми голосами надали у ці рученятка владу.
Але в нас виникає питання: як у колег із професіональною гідністю? Адже, робота у медіа - заснована на довірі аудиторії. Тому хотілося б від них почути також наскільки інформація, яку вони повідомляли виборцям про регіоналів відповідала дійсності? Чи не відчувають вони потребу публічно покаятися перед співгромадянами?
Прикро, але факт. Проте, негативний досвід теж корисний - треба добре розуміти, що солодкий сир - виключно у мишоловці.