Аратта - На головну

21 грудня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Іменні залізничні квитки абсолютно не заважають спекулянтам

Скандал Регіон: м.Київ 6606 переглядів

Опубліковано - 31.07.2013 12:44 | Всі новини | Версія для друку

Іменні залізничні квитки абсолютно не заважають спекулянтам
Іменні залізничні квитки абсолютно не заважають спекулянтам
Після звільнень касирів на київському вокзалі за зв’язок з квитковими перекупниками і впровадження заборони на користування мобільними телефонами (щоб касири не контактували зі спекулянтами) перекупники почали використовувати нові схеми.

Як з’ясувала газета Вести, тепер перекупники використовують такі схеми: продають коди на заброньовані квитки, а в особливо складних випадках садять на поїзд і організовують автобусні рейси в потрібному напрямку.

Видання повідомляє, що один зі спекулянтів квитками на залізничному вокзалі погодився розповісти про те, як цей бізнес працює.

"Вам, напевно, буде смішно, але ми сприймаємо як кровну образу закиди людей, мовляв, ми скуповуємо всі квитки у перший же день і через нас такий дефіцит у касах. Все не так. У каси потрапляє не більше 50% усіх квитків. Велику частину бронюють турагентства, у яких свої домовленості із залізницею, а решта - бронь пільговиків всяких, депутатів, міліції і т. д. Через те, що квитки зараз іменні, зрозуміло, що ми не можемо їх викупити", - заявив виданню співрозмовник.

Він повідомив, що перекупники можуть дістати квитки, тільки коли знімається бронь. А перша бронь знімається рівно за добу до відправлення поїзда, і потім за 12, 8, 4 години і остання - за дві години. За його словами, до цього часу вони вже набирають клієнтів, які дають передоплату за квитки і свої прізвища-імена.

"Ми просто підходимо до каси і купуємо - паспорти не потрібні. На найбільш жваві напрямки самі робимо бронь. Наприклад, бронюю дев’ять квитків до Львова по 20 грн за один (прізвища тут не потрібні), а потім коди броні по сотці продаю. Навар в цьому випадку на квитку - 80 грн", - зазначило джерело. Співрозмовник газети каже, що в середньому наварюють на квитку від 70 до 100 грн.

У міліції Південно-Західної залізниці кажуть, що борються з перекупниками квитків. "У нас створені спеціальні бригади, які чергують біля кас на вокзалі і на платформах біля поїздів. Їх затримують, але вони відбуваються дрібними штрафами", - розповіла газеті прес-офіцер ПЗЗ Наталія Мельник.

Що стосується участі міліції у квитковій мафії, то це в прес-службі заперечують. "Ті, хто був помічений у зв’язку з перекупниками, давно звільнені, в цьому році подібних випадків не було. Але якщо ви помітите, то звертайтеся, ми готові зафіксувати це, і якщо вони винні, то будуть покарані", - резюмувала Мельник. У ПЗЗ також готові звільняти кожного касира, поміченого в зв’язку зі спекулянтами.

Нагадаємо, що 16 липня в Україні підвищилися тарифи на перевезення пасажирів залізничним транспортом у внутрішньому і міжнародному сполученнях.

Як повідомлялося раніше, відтепер в усіх категоріях вагонів, крім СВ, вагонів поїздів Інтерсіті+ і приміських поїздів, у внутрішньому і міжнародному сполученнях змінені тарифи на перевезення пасажирів залізничним транспортом.

Вартість подорожі залізницею у внутрішньому сполученні підвищилася на 10%, а в міжнародному сполученні ціни зростуть на 5%.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Той, хто проявляє жалість до ворога, безжалісний до самого себе”
Френсіс Бекон

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.