Аратта - На головну

7 листопада 2025, п`ятниця

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- гетьман Петро Дорошенко останні двадцять років свого довгого й бурхливого життя прожив у почесному засланні в Росії. Був Вятським воєводою. Отримав від російського царя в маленькому містечку Яропольче (Волоколамський повіт поблизу Москви) помістя - 1000 дворів і пенсію в 1000 карбованців. Там же він і помер 9 листопада 1698 року, де і був похований. Був тричі одружений, мав двох дочок і трьох синів. Його правнучкою, по лінії останнього шлюбу з Агафією Єропкиною, була .... дружина Олександра Пушкіна – Наталя Гончарова...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Росія може потрапити під суд СОТ через утилізаційний збір на автомобілі

Світ навколо нас 4881 перегляд

Опубліковано - 2.08.2013 14:58 | Всі новини | Версія для друку

Росія може потрапити під суд СОТ через утилізаційний збір на автомобілі
Росія може потрапити під суд СОТ через утилізаційний збір на автомобілі
Введений Росією утилізаційний збір на імпортні автомобілі надзвичайно дискримінаційний щодо іноземних виробників.

Про це в коментарі БТБ заявив директор Європейського центру міжнародної політичної економіки Фредрік Еріксон.

"Ці утилізаційні збори надзвичайно дискримінаційні, оскільки застосовуються тільки до закордонних виробників, які привозять автомобілі на російський ринок. Вони не застосовуються до автовиробників в Росії", - зазначив економіст.

"Це означає, що ви дискримінуєте іноземних виробників. І ви робите це тому, що хочете підтримати домашнє виробництво в країні. Тому це чистий протекціонізм, ніщо інше", - вважає Еріксон.

Економіст назвав також дуже високими суми зборів для іноземних виробників, які ввозять авто на російський ринок.

"Це важко співвіднести з будь-якими реалістичними цифрами про те, скільки коштує утилізувати машину в Росії", - зазначив він.

Він також вважає, що якщо Росія добровільно не скасує утилізаційний збір на автомобілі, його доведеться скасовувати через суд.

"Це нерівноправність, яке має бути залагоджено судом СОТ, якщо, звичайно, Росія не вирішить цю проблему сама добровільно до того, як справа досягне цього етапу", - зазначив Еріксон і додав, що другий варіант для Росії вигідніше, і він вважає, що вона сама це розуміє.

"Я думаю, є підстави говорити про те, що ця справа може вирішитися. Єдине питання - це Росія захоче вирішити це мирно і в короткі терміни, або вона захоче затягувати правові процедури, наскільки це буде можливо", - сказав Еріксон.

Як повідомлялося раніше, Росія ввела утилізаційний збір у вересні минулого року. Утилізаційний збір в Росії оплачується при імпорті нових і старих машин, зате вітчизняні виробники звільнені від сплати та надають гарантії безпечної утилізації транспортного засобу в майбутньому.

29-30 липня в ході консультацій між Європейським Союзом і Росією Україна заявила про порушення Росією принципів СОТ через утилізаційного збору і назвала його дискримінаційним.

Раніше Японія, Китай, США, Туреччина і Україна направили до СОТ скарги на введення Росією утилізаційного збору на автомобілі.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Світ навколо нас»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Нація не помирає від інфаркту, вона помирає тому, що в неї відібрали мову”
Ліна Костенко

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.