Аратта - На головну

17 грудня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Приїхали... Утилізаційний збір вдарить по його лобістам

Економіка 6978 переглядів

Опубліковано - 9.08.2013 10:42 | Всі новини | Версія для друку

Приїхали... Утилізаційний збір вдарить по його лобістам
Приїхали... Утилізаційний збір вдарить по його лобістам
В Україні можуть подорожчати не лише імпортні, але і вітчизняні автомобілі.

Вітчизняні автовиробники стверджують, що можуть не встигнути на 1 вересня виконати вимоги закону про утилізаційний збір, і тоді збір пошириться і на них.

«Ми не встигаємо на 1 вересня виконати вимоги закону. На створення виробничої програми та її реалізації потрібно більше часу, і до 1 вересня ми не встигаємо», – розповів керівник відділу зі зв’язків з громадськістю компанії «Єврокар»(виробляє Skoda) Олена Гавинский, пише Коммерсантъ-Украина.

У ЗАЗу поки що теж немає такої програми, говорить віце-президент з виробництва корпорації «Укравто» Олег Папашев.

«Ми прикладаємо зараз усі зусилля, щоб створити мережу центрів з утилізації автомобілів – майданчики для пунктів у нас вже є. Якщо мережу не вдасться створити до 1 вересня, нам доведеться платити збір», – пояснив він.

Саме вітчизняні автовиробники наполягали на введенні з 1 вересня утилізаційного збору, який сплачується при імпорті автомобілів в країну. Виробники звільняються від його сплати за умови погодження з урядом програми створення або модернізації виробничих потужностей і нових робочих місць. При цьому автозаводи повинні створити власні мережі пунктів з прийому (в кожному місті з населенням від 50 тис. осіб) і демонтажу (у кожній області) автомобілів, що підлягають утилізації.

«Єврокар» вже повідомив дилерів про підвищення цін на весь модельний ряд: з вересня машини подорожчають на 7,3 тис., що еквівалентно утилізаційному збору. Водночас Папашев зазначає, що його компанія все ж розраховує встигнути виконати вимоги закону і поки що ціни не підвищувала.

Як повідомлялося раніше, 2 серпня Президент підписав закон про введення екологічного податку на утилізацію імпортованих транспортних засобів.

4 липня парламент схвалив зміни до Податкового кодексу щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Базова ставка податку для легкових автомобілів - 5,5 тис. грн., на інші транспортні засоби (автобуси, вантажні, вантажопасажирські автомобілі або спецавтомобілі) вона становить 11 тис. грн. При цьому вітчизняні виробники звільняються від його сплати під гарантії створення утилізаційних потужностей.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Якщо народ позбавити його історії, то через покоління він перетвориться на натовп, а ще через покоління ним можна буде управляти ”
Йозеф Геббельс

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.