Для обстеження підводного човна використовувалися телекеровані автономні підводні апарати |
З 21 по 25 серпня біля західного берега Криму пройшли перший і другий етапи з обстеження затонулого підводного корабля серії "Щука", повідомляє «Севастопольська газета».
Три російських судна - «Селігер», «ГС-86» і водолазне судно «ВМ-154», спільно з судами Центру пошукових та аварійно-рятувальних робіт Військово-морських сил України точно визначили місце розташування субмарини на дні, оцінили її стан, досліджували дно на предмет наявності вибухонебезпечних предметів і перешкод, які можуть зашкодити роботі водолазів. Фахівцями для дообстеження підводного об’єкта використовувалися багатопроменеві ехолокатори, телекерований підводний апарат "Обзор", автономний підводний апарат «Гавія».
У ході робіт попередньо встановлено, що човен лежить на ґрунті з креном 12 градусів на правий борт, а його корпус на 80% покритий рибальськими сітками. Вибухонебезпечних предметів на дні не виявлено.
Щ-216 має значні пошкодження в районі першого і другого відсіків, ходова рубка просіла до носової гармати, бортовий номер не проглядається. Носову гармату зірвано з кріплень і вона знаходиться на ґрунті біля правого борту. У кормі більш ніж на п’ять метрів відсутній легкий корпус. Горизонтальне кермо повернуте праворуч, а кормові вертикальні керма закладені на спливання.
Роботи на місці загибелі Щ-216 будуть продовжені не раніше середини вересня. Планується, що в цей період на затонулій субмарині працюватимуть водолази, повідомляє прес-служба ЧФ РФ.
Спеціалізовані судна Чорноморського флоту, що брали участь в технічному обстеженні загиблого біля мису Тарханкут в Криму радянського підводного човна Щ-216 26 серпня повернулися до місць постійної дислокації,