Аратта - На головну

6 липня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Росія вже не купує українські літаки

Імперія «Совок» 5279 переглядів

Опубліковано - 30.08.2013 13:13 | Всі новини | Версія для друку

Росія вже не купує українські літаки
Росія вже не купує українські літаки
У цьому році одна з найбільших галузевих виставок у світі - авіакосмічний салон МАКС - не приніс Україні великих контрактів.

Про це пише "Комерсант- Україна" .

Згідно з повідомленням, найбільша кількість замовлень отримала російська Об’єднана авіабудівна корпорація (ОАК): сума підписаних угод на постачання 173 цивільних літаків становила 9 млрд доларів.

Крім того, ОАК уклала договір з міноборони РФ про сервісне обслуговування на суму 3 млрд доларів. Підсумкова сума всіх угод становила 12 млрд доларів, перевищивши результат МАКС -2011 на 2 млрд доларів.

За словами президента ОАК Михайла Погосяна, укладені контракти припали порівну на літаки SSJ -100 і МС -21.

Як пише видання, українське держпідприємство "Антонов" представило в Жуковському реактивний літак Ан -158, нову модифікацію біплана Ан -2-100 і військово -транспортний Ан -70.

"Не можу сказати, що на МАКС- 2013 мало цікавилися українськими літаками. Але зараз Ан -140 не надто приваблює російські авіакомпанії через високу вартість. Хоча поставки в інтересах міноборони Росії тривають. Ан - 148 може будувати Воронезький завод - літаки насамперед йдуть державним замовникам РФ. Ну а по Ан -70 серйозних просувань у питанні придбання цього літака військово - повітряними силами немає", - пояснив глава аналітичного відділу агентства Авіапорт Олег Пантелєєв.

Сам "Антонов" не підписував прямих контрактів на постачання літаків. Але російська лізингова компанія Ільюшин Фінанс Ко (ІФК; укладала майже всі міжнародні контракти на постачання Ан -148 і Ан -158) і "Росексімбанк" (дочірня структура ВЕБ) уклали договір про фінансування поставок до чотирьох літаків Ан -148 і Ан -158 у 2014 - 2015 роках для передачі в лізинг кубинській державній компанії Cubana de Aviacion.
Загальна сума угоди - близько 100 млн доларів. Ця угода про поставку літаків російсько-українського виробництва була укладена ще в 2012 році на авіасалоні в Фарнборо.

Крім того, під час роботи авіасалону МАКС- 2013 ІФК передала кубинським замовникам вже третій регіональний Ан -158, довівши таким чином загальну кількість поставлених Кубі цивільних літаків до 10.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Імперія «Совок»»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Нація не помирає від інфаркту, вона помирає тому, що в неї відібрали мову”
Ліна Костенко

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.