Аратта - На головну

25 грудня 2024, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Бойко повідомив, що за авто, яке здаватимуть на утилізацію, буде виплачуватися компенсація. Але тільки на купівлю вітчизняного автомобіля

Влада 4900 переглядів

Опубліковано - 6.09.2013 13:53 | Всі новини | Версія для друку

Бойко повідомив, що за авто, яке здаватимуть на утилізацію, буде виплачуватися компенсація. Але тільки на купівлю вітчизняного автомобіля
Бойко повідомив, що за авто, яке здаватимуть на утилізацію, буде виплачуватися компенсація. Але тільки на купівлю вітчизняного автомобіля
Кабінет міністрів України готує документи з субсидування національного автомобільного виробництва, яке передбачатиме компенсацію за кожне здане старе авто в сумі 12 тис. грн.

Про це заявив віце-прем’єр-міністр України Юрій Бойко в ефірі "5 каналу".

"Ми підемо тим же шляхом, яким пішли Америка і Росія, - ми будемо субсидувати, і документи вже готуються. Якщо людина здає стару машину, то отримає довідку з грошима і зможе купити автомобіль вітчизняного виробництва дешевше. Суми там чималі - в середньому близько 12 тис. грн людина отримуватиме за здану стару машину", - повідомив Бойко.

Від “Аратти”: запровадження утилізаційного збору і підвищення ввізних мит суттєво підвищили вартість імпортних автомобілів.

З іншого боку, ті автівки, які збираються в Україні, не тільки програють в якості імпортним машинам відомих західних виробників, але й є далеко не новими, зокрема, більш безпечнішими моделями тих виробників, з частин яких їх збирають.

Отже виникає закономірне питання: чому під гаслом "захисту національного виробника" насправді українським громадянам продовжують нав’язувати застарілий товар сумнівної якості? Чи не дешевше для держави і безпечніше для громадян просто створити умови аби автовиробники модернізували виробництво? Тоді й українці залюбки купуватимуть сучасні автомоблі українського виробництва.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Влада»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Державне думання для українського хама чуже і незрозуміле”
В‘ячеслав Липинський

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.