На «прохання трудящих». Росія перекриє імпорт українських вагонів |
Про це генеральний директор ВАТ « Уралвагонзавод» Олег Сієнко заявив у інтерв´ю телеканалу «Вести 24».
«Треба, думаю, діяти різкіше, тому що ( інакше - ІФ ) втратимо ринок. На такому ринку, що падає, місця буде всім мало» , - заявив гендиректор підприємства.
За словами Олега Сієнка, в 2012 р. в країну було ввезено близько 40 тис. вагонів українського виробництва, у першому півріччі 2013 року - ще близько 20 тис.
«Без жодних приймань, без будь-якої гарантії та міжсервісного забезпечення. Це демпінг, це повна безконтрольність», - підкреслив голова «Уралвагонзаводу», додавши, що зараз на державному рівні розробляються заходи з регулювання ринку.
«Держава намагається сьогодні регулювати ринок, зараз розробляються заходи. Ми ці питання активно обговорюємо, в тому числі і в рамках Об´єднання вагонобудівників, пропонуємо заходи», - додав Олег Сіенко.
На думку глави «Уралвагонзавода» виробники, які роблять податкові відрахування до бюджету РФ, повинні мати преференції.
«Ми відчуваємо підтримку, і Мінпромторг робить певні речі, намагається закласти в бюджет 2014 утилізаційні збори, компенсацію за утилізацію вагонів (напевно , вони будуть введені з 2014 р.)» , - зазначив Олег Сіенко.
Як повідомлялося раніше, Крюківський вагонобудівний завод ( КВБЗ ) перейшов на триденний робочий тиждень, у зв´язку з скороченням кількості замовлень.
Раніше ВАТ «Російські залізниці» попросило Ространснадзор призупинити експлуатацію рухомого складу, укомплектованого бічними рамами виробництва ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод» і заборонити експлуатацію потенційно - небезпечної продукції.