Бібліограф вважає, що біографія Ісуса сфабрикована на основі біографії Тита Флавія щоб заспокоїти бідних |
Наступного тижня Етвілл, автор книги «Месія кесаря: римська змова заради вигадування Ісуса» (Caesar’s Messiah: The Roman Conspiracy to Invent Jesus), виступить у Лондоні, пише The Independent.
Етвілл представить свою теорію, згідно з якою Новий Завіт був написаний римськими аристократами I століття і що вони цілком сфабрикували історію Ісуса Христа.
«Християнство може вважатися релігією, але насправді воно було розроблене і використовувалося як система контролю умів, щоб породжувати рабів, які вірили, що їхнє рабство - веління Бога», - написав вчений у своєму блозі.
Етвілл заявляє, що римляни, втомлені від повстань єврейських сект, які чекали Месію-воїна, вдалися до психологічної війни. Вони створили конкуруючу віру - історію про мирного Месію, який закликав коритися і платити податки.
«Вони [римляни] припустили, що аби зупинити поширення ревностної єврейської місіонерської діяльності, кращим способом було створення конкуруючої системи переконань», повідомив Етвілл prweb.com
«Замість того, аби надихати на опір, цей Месія закликав підставляти другу щоку і по-пацифістськи закликав євреїв коритися Цезарю та платити податки Риму».
Пан Етвілл продовжує: «Хоча християнство може бути втіхою для декого, воно також може бути дуже руйнівним і репресивним, підступною формою контролю свідомості, що призвело до сліпого прийняття кріпосного права, бідності і війн упродовж всієї історії свого існування.
Донині, особливо в Сполучених Штатах, воно використовується для створення підтримки війни на Близькому Сході».
Етвілл говорить, що зробив відкриття, коли вивчав Новий Завіт паралельно з «Іудейської війною» Йосипа Флавія (єдино збережений від першої особи історичний нарис першого століття про Юдею). За словами Етвілла, "послідовність подій та місця проповідей Ісуса більш-менш збігаються з послідовністю подій і місцями військової кампанії Тита Флавія в описі Йосипа". Етвілл підсумовує, що біографія Ісуса сконструйована на базі "більш ранніх історій, але особливо на основі біографії одного з римських кесарів".
Теорія Етвілла - одна з багатьох так званих "біблійних конспірологічних теорій".
Джозеф Етвілл закликає скептиків кинути йому виклик 19 жовтня в Conway-залі в Лондоні, де відбудеться презентація його праці, а опісля, ймовірно, відбудеться жвава дискусія.
Додаткову інформацію можна знайти на сайті www.covertmessiah.com.
Тит Флавій Веспасіан (лат. Titus Flavius Vespasianus, 30 грудня 39 р. — 13 вересня 81 р.), на відміну від батька, свого повного тезка Веспасіана, увійшов в історію під особистим ім’ям Тит — римський імператор (79 — 81 рр.) з династії Флавіїв.
Йосип Флавій (лат. Josephus Flavius *бл. 37 — †бл. 100) — єврейський історик.
Батько Йосипа Флавія належав до священицького роду, а його мати походила з царського роду Хасмонеїв-Маккавеїв. Йосип здобув блискучу освіту, не тільки єврейську, але і грецьку. У віці 26 років він їздив до Риму як захисник декількох іудейських священиків, звинувачених прокуратором Феліксом і відправлених в ланцюгах до Риму. Тут Йосип завдяки євреєві Алігуру, придворному акторові Нерона, познайомився з дружиною Нерона Попеєю і через неї виклопотав прощення священикам. Після повернення до Єрусалиму виявив, що євреї готуються повстати проти римського правління, і не відчуваючи ентузіазму, був вимушений до них приєднатися. Йосипу була доручена оборона Галілеї, тобто північної частини Палестини, проте його дії були малоуспішними і витримавши 47-денну облогу у місті Йотапате, він у 67 році потрапив в полон до майбутнього імператора Веспасіана. Щоб врятувати собі життя і допомогти співвітчизникам після їх неминучої поразки, Йосип запропонував свої послуги Веспасіану і до кінця війни був перекладачем у нього і його сина Тіта, а також посередником між римлянами і євреями. Після падіння Єрусалиму в 70 році Йосип відправився до Риму, де отримав римське громадянство і пенсію.
Йосип відомий працями, що дійшли до нас на грецькій мові — «Юдейська війна» (про повстання 66—70) і «Іудейські старожитності» (де викладена історія євреїв від створення світу до Іудейської війни). Як і трактат «Проти Апіона», вони мали на меті ознайомити античний світ з історією і культурою євреїв і розвінчати стійкі упередження проти цього народу.