Канадська авіакомпанія влаштувала своїм пасажирам «Різдвяне диво» [ВІДЕО] |
За словами віце-президента авіакомпанії «WestJet» Річарда Бартрема, планування «Різдвяного дива» почалося ще влітку, і для його здійснення було залучено 150 волонтерів, більше десятка прихованих кінокамер і різдвяний святковий дух, повідомляє телеканал Віра 24.
Авіакомпанія використовувала віртуального Санту Клауса, який запитував у кожного пасажира, що пройшов реєстрацію на рейс, що б він хотів отримати в подарунок на Різдво, а в цей час прихована камера записувала їхню розмову.
І дорослих і дітей розважала розмова з Санта Клаусом, який називав кожного на ім’я, а вони розповідали йому про свої заповітні бажання. Серед бажаних подарунків були теплі шкарпетки, фотокамера, смартфон, іграшки, шарф, планшет і навіть плазмовий телевізор.
Потім, поки пасажири перебували в повітрі, волонтери компанії в місці прибуття літаків бігали по різних магазинах, щоб купити товари, які замовили пасажири, встигнути загорнути їх у папір і підготувати до того, як літаки приземляться.
Яким ж було здивування людей, коли при отриманні багажу на транспортері вони побачили загорнуті в красивий папір пакунки зі своїми іменами.
На питання, навіщо компанія вирішила таким екстремальним способом доставити радість своїм пасажирам, Бартра відповів, що різдвяний флешмоб, який провела компанія «WestJet» торік в аеропорту канадського міста Калгарі, мав великий успіх, і тому керівництво прийняло рішення і цього року порадувати пасажирів у передсвяткові дні. Це було не тільки задоволення від спілкування з Санта Клаусом та волонтерами, а й поширення духу Різдва.