Чиновницька порука. Влада столиці створила нову бюрократичну одиницю |
Про це повідомила прес-служба Київської міської державної адміністрації.
За повідомленням, таким чином управління гарантуватиме утримання переходів у належному санітарно-технічному стані.
Повідомляється, що новостворене управління буде піклуватися про 231 пішохідний перехід, перелік яких Київський міський голова Віталій Кличко затвердив відповідним розпорядженням КМДА. Ці об’єкти закріплені за комунальним підприємством "Київблагоустрій" на праві господарського відання.
"Так, визначення єдиного балансоутримувача підземних пішохідних переходів дасть можливість здійснювати чіткий і дієвий контроль за дотриманням умов інвестиційних договорів з боку інвесторів, здійснення ремонту та утримання в належному стані, а також здійснення відрахувань у бюджет", - наголошується в повідомленні.
Також повідомляється, що за рахунок інвесторів вже розпочаті ремонтні роботи в переходах на Майдані Незалежності та на Петрівці. Загалом, комунальним підприємством за рік на 70% збільшено обсяг інвестицій у вигляді ремонтних робіт пішохідних переходів.
Від "Аратти": наш досвід вивчення діяльності місцевої і загальнодержавної влад вже наочно довів, що створення якоїсь нової бюрократичної одиниці не має жодного позитивного, для громадян, ефекту. Окрім працевлаштування за громадський кошт певної кількості чиновників. І, як правило, розкрадання цими "фахівцями" бюджетних чи інвестиційних коштів.
Ми, кияни, вже мали подібний приклад у вигляді "молодої команди" Льоні Космоса, за "діяльність" якої досі сплачує борги кожен мешканець столиці.
Ви запитаєте хто ж має відповідати за стан підземних переходів? А насправді відповідальний був. Оскільки наземні, надземні і підземні пішохідні переходи є невід’ємною частиною інфраструктури автодоріг - то й опікуватися ними мав і має "Київавтодор". Саме в цю організацію надходять кошти від податку на кожен проданий літр пального. І ми маємо підозру, що на папері цільові "кошти засвоювалися", в тому числі - на уримання переходів. . А куди гроші йшли насправді - пояснювати вже немає потреби.
І що змінить окрема бюрократична одиниця? А нічого. Бо насправді варто лише покарати злодіїв, зробити прозорою для громадян фінансову діяльність того ж автодору - і все стане на свої місця.