Аратта - На головну

21 травня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


«Електрон» презентував у Львові перший в Україні електробус

Технології Регіон: Львівська область 27382 перегляди

Опубліковано - 11.11.2015 04:03 | Всі новини | Версія для друку

«Електрон» презентував у Львові перший в Україні електробус
«Електрон» презентував у Львові перший в Україні електробус
Концерн «Електрон» виготовив для Львова свій новий виріб – перший в Україні електробус, який уже до кінця року поїде вулицями міста.

Сьогодні цей вид транспорту демонстрували журналістам, повідомило видання «Вголос».

Електробус моделі Е19101 – повністю низькопідлоговий 12-метровий і може перевезти до 100 пасажирів. Потужність тягового двигуна - 230 кВт. Максимальна швидкість електробуса – 70 км/ год, а його пробіг без підзарядки батарей сягає понад 200 км.

Як розповів гендиректор СП «Електронтрансу» Василь Пецух, в середньому це денний пробіг львівського дизельного автобуса. На підзарядку електробуса потрібно до 6- 7 годин. Якщо автобус за одну зміну споживає палива на 2500 тис. грн, то електробус обходиться вдесятеро дешевше.

Акумулятори мають ресурс від 5 до 8 тисяч циклів заряд-розряд. Додатково може бути встановлено пантограф для зарядки батареї електробуса від тролейбусної контактної мережі. Кузов виконаний із нержавіючої сталі.

За словами розробників, це повністю екологічний вид транспорту з підвищеним комфортом для пасажирів. Зараз він проходитиме сертифікацію на львівських дорогах, проте на який саме маршрут запустять електробус, поки не визначились, адже він може їздити як по тролейбусних маршрутах, так і автобусних.

Також «Електрон» виготовив для Львова ще три нових тролейбуси. Вартість одного електробуса - близько 9 млн грн, тролейбуса – 5 млн грн.

Як додав Василь Пецух, на сьогодні електробуси виготовляють у Польщі, Чехії, Китаї, фактично майже в 20 країнах. Львівський виріб на 50% складається з вітчизняних компонентів і приблизно на половину дешевший за імпортні.

Загалом «Електрон» готовий випускати 100 одиниць колісної техніки на рік і 50 трамваїв. Окрім Львова, електронівські трамваї незабаром поїдуть столицею.

У жовтні КП «Київпастранс» уклало договір з «Електронтрансом» на закупівлю семи 30-метрових трамваїв на 183,75 млн гривень.
Кияни скоро отримають перший сучасний трамвай від «Електрона» - він вже доставлений до столиці
Кияни скоро отримають перший сучасний трамвай від «Електрона» - він вже доставлений до столиці

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Якщо ви хочете, щоб життя посміхалося вам, подаруйте йому спочатку свій гарний настрій ”
Бенедикт Спіноза

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.