Аратта - На головну

4 липня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- передтечею кінотворчості італійськіх неореалістів була стрічка, знята українською кіностудією. Цією кінострічкою фахівці вважають фільм Марка Донського “Веселка” (1943 рік) за однойменною повістю Ванди Василевської. Фільм був знятий на київській кіностудії, яка в роки Другої світової війни була евакуйована в Середню Азію. Він розповідає про українське село під час війни. Президент Рузвельт, переглянувши фільм, надіслав режисерові телеграму з подякою, а у 1944 році картина була відзначена Асоціацією кіно і радіо США.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Кібервійна. Facebook: росіяни в 2016 році купували спрямовану на американських виборців рекламу

Світ навколо нас 5350 переглядів

Опубліковано - 7.09.2017 15:35 | Всі новини | Версія для друку

Кібервійна. Facebook: росіяни в 2016 році купували спрямовану на американських виборців рекламу
Кібервійна. Facebook: росіяни в 2016 році купували спрямовану на американських виборців рекламу
Соціальна мережа Facebook повідомила американським слідчим, що нещодавно виявила факт купівлі росіянами під час президентської кампанії 2016 року реклами, спрямованої на виборців у США.

Facebook оприлюднив це повідомлення 6 вересня через керівника свого підрозділу безпеки Алекса Стамоса. Компанія вказала, що співпрацює зі розслідуваннями в Конгресі та міністерстві юстиції, які аналізують повідомлення про спроби Росії втручатися у вибори в США.

Видання Washington Post, посилаючись на фахівців, обізнаних із цією справою, вказало, що соціальна мережа на 100 тисяч доларів продала рекламу так званій «фабриці тролів», яка просуває прокремлівську пропаганду.

Стамос вказав, що Facebook також викрив здійснені ще на 50 тисяч доларів рекламні операції, які мають політичний характер і можуть мати зв’язок із Росією. Багато з цих рекламних оголошень поширювалися через 470 «фейкових» облікових записів та веб-сторінок. Вони не містили прямої політичної реклами, але поширювали суперечливі повідомлення щодо таких дражливих для суспільства тем, як імміграція, право на зброю, права геїв тощо.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Світ навколо нас»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Майбутнє відкидає свою тінь назад”
Іоганн Гете

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.