Американці вивчають українську джинсотворчість |
Про це пише видання Колумбійського університету Columbia Journalism Review, передає Голос Америки.
В останні роки Україна стала лабораторією для російських експериментів із технологіями дезінформації у цифрових медіа. Але телебачення правило "у брудній виборчій кампанії протягом чотирьох місяців".
"Українці, як і американці, безуспішно шукали зважені новини, базовані на фактах", - порівнює видання.
"Україна ще більше поляризована, ніж Америка. Найбагатші люди контролюють телеканали, кожен - зі своїм політичним світоглядом й думає лише про власну вигоду". Видання також детально пояснює, кому належать провідні канали в Україні.
"Внутрішній дезінформаційний феномен" в Україні виник задовго до того, як свою гібридну війну почала Росія. "Репортери без кордонів назвали цей феномен джинсою - це матеріал, покликаний поліпшити чи створити позитивний імідж партії, політика чи інших осіб, який не позначено як рекламу у зрозумілий для громадськості спосіб".
"Україну та США захопила одна хвороба - постійна жага та її задоволення через кричущі, сумнівно мотивовані інформаційно-розважальні новини замість ретельно підготовленої інформації, створеної заради суспільного блага".