CБУ блокувала діяльність двох нелегальних call-центрів, через які щодня у банківських клієнтів викрадали до 20 тисяч доларів США |
Оперативники спецслужби встановили, що організували протиправний бізнес двоє місцевих мешканців та два «представники» інших областей України. Ділки розмістили обладнання в офісних приміщеннях обласного центру.
Оператори телефонували клієнтам, представляючись працівниками банківських установ, і пропонували скористатися різними послугами страхування, зокрема депозитів. Під час бесіди вони «уточнювали» реквізити банківських карток, паролі. Отримавши доступ до рахунків громадян, зловмисники знімали з них кошти. Серед «клієнтів» call-центрів були вкладники українських державних та комерційних банків, а також деяких установ з пострадянського простору.
За попередніми оцінками, нелегальний бізнес проіснував близько 5 місяців, його обслуговуванням займалося понад сорок чоловік персоналу.
Правоохоронці провели обшуки в офісних приміщеннях, де розташовано незаконні call-центри. У ході слідчих дій вилучено більш ніж 40 одиниць комп’ютерної техніки і телекомунікаційного обладнання, sim-карти операторів стільникового зв’язку, в тому числі закордонних, а також інше технічне обладнання та документацію, що підтверджують протиправну діяльність.
Наразі у межах розпочатого кримінального провадження триває комплекс оперативних та слідчих дій щодо формування доказової бази та притягнення організаторів, особи яких встановлено, до кримінальної відповідальності.
Операція з викриття оборудки проводилась спільно зі слідчими ГУ Нацполіції у Вінницькій області під процесуальним керівництвом Вінницької обласної Прокуратури.