Аратта - На головну

14 грудня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в селі Лемеші (Чернігівська область) на початку XVIII століття народився хлопчик Олексій Розум. У вільний від випасу корів час, він співав у сільскому церковному хорі, де був помічений, відправлений до Петербургу й згодом став графом Розумовським й вінчаним чоловіком імператриці Елизавети (щоправда без права престолонаслідування). Брат графа Кирило у 18 років (!!!) очолив петербургську академію наук, а згодом ще й став гетьманом Лівобережної України...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Бренд “UMC” припинив існування. Тепер буде МТС і нова цінова політика

Економіка 7041 перегляд

Опубліковано - 9.07.2007 12:48 | Всі новини | Версія для друку

Бренд “UMC” припинив існування. Тепер буде МТС і нова цінова політика
Бренд “UMC” припинив існування. Тепер буде МТС і нова цінова політика
Перший національний мобільний бренд UМС припинив своє існування.

Відтепер просування послуг зв'язку цього оператора на ринку буде відбуватися під російським брендом МТС – "Мобільні телесистеми", і логотипом у вигляді білого яйця на червоному тлі.

За словами гендиректора компанії Павла Павловського, на ребрендінг в Україні буде витрачено менше 4 мільйонів доларів.

Водночас зі зміною бренда, компанія змінить стратегію просування своїх послуг.

"Ми цілковито відходимо від "цінової" конкуренції", - заявив Павловський.

За його словами, абоненти в Україні розпещені. Ціни вкрай низькі, а усередині мережі для споживачів вони дійшли до нуля.

"Ви не так багато знайдете ринків, де були б такі пропозиції. Для абонентів, яким не потрібні додаткові послуги, гарне обслуговування, а важлива тільки вартість розмови, є окремий бренд – "Екотел". Але ми будемо приділяти основну увагу клієнтам, що багато грошей витрачають на мобільний зв'язок", - відзначив менеджер.

МТС має намір підвищувати прибутковість кожного абонента за допомогою нових тарифів і програм лояльності, а також появи нових послуг.

У розвиток мереж в Україні МТС вкладе цього року близько 700 мільйонів доларів.

На думку аналітика компанії "Трійка діалог" Андрія Богданова, зміна стратегії оператора може призвести до деякого зменшення частки МТС на українському ринку за кількістю абонентів.

"Головне не кількість абонентів, а скільки кожен із них приносить компанії", - зазначив він.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Знаєте, що таке малорос? Ні? Паршивець, просто кажучи, ні те ні се. Він, бачите, собі з походження — українець, з виховання — руський, з переконань — неук у всьому, що торкається рідного народу, по вдачі — боягуз, себелюб, раб. От це — малорос.”
Володимир Винниченко

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.