Регіонали-більшовики ще до виборів побачили цензуру. Усюди, не не мають більшості у владі |
Ми друкуємо, за традицією цього відкритого листа без змін та коментарів.
Проте, лише радимо усім, особливо донеччанам, луганчанам, як мешканцям усіх регіонів, які живуть в умовах абсолютної більшовицької влади, звернути увагу на наявність агітаційних матеріалів політичних опонентів ПР у місцевій пресі, місцевих Інтернет-ресурсах на телебаченні, візульних носіях реклами.
“Відкритий лист прес-служби Партії регіонів Комітету виборців України
Свобода слова винятково для помаранчевих?
На даний момент Партія регіонів зіштовхнулася з тим, що окремі, підконтрольні Президентові, державні відомства й обласні адміністрації здійснюють адміністративний тиск на власників і топ-менеджерів медіа-ресурсів. А саме:
- у таких областях, як Львівська, Івано-Франківська, Тернопільська, Рівненська, Волинська й Чернівецька, чиновники обласних адміністрацій «настійно рекомендували» операторам зовнішньої реклами не розміщати рекламні постери Партії регіонів. Інакше, попередили вони, відразу після закінчення дострокових виборів у «неслухняних» виникнуть проблеми з дозвільною системою, податковою й іншими контролюючими місцевими структурами;
- при розміщенні своїх рекламних роликів у червні-липні на загальнонаціональних телеканалах Партія регіонів попередньо одержала відмову в розміщенні від рекламних відділів телеканалів. Представники телеканалів мотивували свою відмову тим, що ролики містять кадри з зображенням Віктора Ющенка, Юлії Тимошенко, депутатів парламенту, а також - національної символіки, що суперечить вітчизняним законам. І тільки після переробки відеоряду погодилися розміщувати рекламу Партії регіонів. У той же час телеканали розмістили рекламні ролики Президента В. Ющенка, в яких використовувалися кадри з зображенням Віктора Януковича, Олександра Мороза, депутатів парламенту й національної символіки. Тобто, по суті, у каналів були всі ті ж причини, щоб відмовити й Секретаріату Президента в розміщенні подібних роликів. Однак вони розмістили дану рекламу, тим самим продемонструвавши вибірковий підхід до різних політичних сил і політику подвійних стандартів. Більше того, як з'ясувалося, ролики Президента були навмисне й протизаконно класифіковані як «соціальна реклама» і розміщені зовсім безкоштовно. Нам стало відомо, що подібна «сліпота» і поведінка телеканалів викликані тим, що окремі члени Національної ради з питань телебачення і радіомовлення викликали керівників телеканалів на «профілактичні бесіди» і вимагали від них взяти рекламу Президента до розміщення як соціальну. У противному випадку чиновники Нацради пообіцяли телеканалам «великі проблеми». Керівники телеканалів сприйняли погрози Нацради як реальні, бо всім відомо, що Нацрада зараз повністю підконтрольна Президентові і його соратникові Петру Порошенку. Нагадаємо, що Національна рада з питань телебачення й радіомовлення виконує контролюючі функції й наділена владою накладати санкції на телерадіоорганізації та операторів кабельного ТБ (від винесення попередження аж до позбавлення ліцензії через суд).
Також повідомляємо про факти масового й системного розміщення замовлених матеріалів у регіональній пресі, мета яких - дискредитація діяльності Уряду й Прем'єр-міністра. Так, наприкінці червня 2007 року в газетах Запорізької, Хмельницької, Вінницької, Кіровоградської, Луганської, Харківської, Чернігівської, Херсонської, Сумської, Івано-Франківської, Житомирської й Волинської областей з'явилася стаття з одним і тим же змістом, одним і тим же заголовком - «Хто стоїть за подорожчанням хліба?»
Подібна упередженість властива й вітчизняній Інтернет-журналістиці. Один із найвідоміших і провідних громадсько-політичних сайтів України в попередній бесіді відмовив представникам Партії регіонів у розміщенні банерів на сторінках свого ресурсу, пояснюючи свою відмову в такий спосіб: «Ви ніколи не з'явитеся на нашому сайті зі своєю рекламою. Ми маємо право вирішувати, кого пускати, а кого ні». Співробітники сайту не стали себе утруднювати брехнею про те, що всі банерні площі вже викуплені, за що їм окреме «спасибі». Даний сайт зареєстрований як ЗМІ, і тому зобов'язаний надати рівні умови всім. І лише той факт, що виборне законодавство не враховує питання розміщення реклами в Інтернеті, дозволяє сайту залишатися безкарним. Якщо немає рівного доступу до рекламних площ, то що вже говорити про об'єктивність даного сайту!
Просимо Комітет виборців України звернути увагу на вищевказані факти. Вважаємо, що інциденти, подібні цим, ганьблять не тільки Секретаріат Президента, Нацраду, окремі газети або сайти, але ставлять під сумнів демократичну суть нашої держави. Виходить, що ті, хто голосніше за всіх вимагали свободи, гірше за всіх її переносять. Брудні методи політичної боротьби, які зараз використовують конкуренти Партії регіонів, свідчать про їх відверту політичну слабкість. Вочевидь наші успіхи викликають не тільки заздрість і злісне безсилля, але також - і творчу імпотенцію. Невже, крім абсолютно протизаконних дій і чорного PR, в арсеналі наших політичних опонентів більше нічого немає?”