Регіоналів знову упіймали на брехні. Брехня - стала фірмовим стилем ПР |
Центром останніх передвиборчих рекламних роликів Партії регіонів, що транслюються по всій Україні, стали відібрані заголовки газет, щоб показати реакцію національних та міжнародних медіа на політичні події, пов’язані з Юлією Тимошенко. Під кожним заголовком Партія регіонів вказала джерело матеріалу, щоб додати вірогідності повідомленню.
У заголовку, що був приписаний International Herald Tribune від 27.03.2006, зазначено: «Ющенко звільнив Тимошенко». Експерти БЮТ зв’язалися з редакцією International Herald Tribune, де їм підтвердили, що ніколи не використовували ні цей заголовок, ні щось подібне, та що вони ніколи не видавали статтю з такою назвою.
Ця фраза була використана як частина речення у 15-ому параграфі статті «Інфраструктурні проекти важливіше за економіку в Україні», яка була опублікована у номері International Herald Tribune від 28.03.2006, де йшлося про 118 тисяч мешканців міста Алчевск, підконтрольне Партії регіонів, де упродовж декількох місяців не було теплопостачання в одну з найхолодніших в історії зим.
Народний депутат V скликання від БЮТ Андрій Шевченко відмітив: «Вже вдруге останнім часом Партія регіонів спробувала ввести суспільство в оману та показала свою моральну нездатність. Вони, вочевидь, готові до будь-яких дій, щоб дістатися влади, зокрема використання таких старих прийомів радянської пропаганди. Суспільство має бути захищено; уряд БЮТ впровадить закон, згідно з яким свідоме використання подібних методів задля обману суспільства буде серйозним правопорушенням. «Чорному PR» немає місця у цивілізованому суспільстві».
БЮТ надіслав вимогу до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про вилучення роликів з ефіру усіх українських телеканалів, а також про публічне спростування в ефірі на всіх телеканалах до виборів. Юристи БЮТ зараз зв’язуються з усіма виданнями, на які посилається у роликах, щоб перевірити, які з них ще було сфальсифіковано.