Аратта - На головну

17 липня 2025, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в місті Батурин (Чернігівська область) 5 листопада 1702 року у генерального писаря Пилипа Орлика народився син Григор. Згодом вони будуть змушені покинути Україну. Пилип Орлик буде гетьманувати понад тридцять років, але більша частина його гетьманства пройде в еміграції. Григор Орлик стане визначним державним і військовим діячем Франції, генералом і довіреною особою короля Людовіка XV, отримає графський титул і велику кількість європейських нагород. В 1747 році Г.Орлик одружиться на Луїзі-Олені де Брюн де Дентельвіль і стане володарем значних земель у Франції. Під Парижем він буде мати замок. В середині ХХ ст. на землях, що колись належали Григору Орлику буде побудований міжнародний аеропорт “Орлі”...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


У столиці вже не будують метро

Регіональні новини Регіон: м.Київ 9583 перегляди

Опубліковано - 15.07.2006 11:58 | Всі новини | Версія для друку

У столиці вже не будують метро
У столиці вже не будують метро
«Київметробуд» зупинив усі роботи з прокладання тунелів. Будівельники кажуть, що роботи не фінансує замовник - «Київський метрополітен». У метрополітені кивають на столичну владу – мовляв, грошей не дає мерія. А столичні чиновники кажуть, що гроші виділять лише тим, хто виграє тендер на будівництво метро у місті.

На станції Деміївській, будівництво якої днями заморозили, прокладено вже 180 метрів тунелю. Від простою недобудованої підземки Київ щодня втрачає майже півмільйона гривень, кажуть метробудівці. Однак місця роботи не залишають – варто піти, і всі порожнини під землею заллє вода.

Юрій Кочегаров, начальник будівельно-монтажного управління №3 ВАТ "Київметробуд":
- Зупиняти роботу так неможливо, і частина людей находиться на виробництві, бо треба підтримувати у робочому стані тунель, бросити так не можна, тому що станеться затоплення тунелей, обвалення котлованів.

Зупинка будівництва метро – результат корпоративних воєн, переконані у “Київметробуді”. Однак і підприємство “Київський метрополітен”, і столична влада запевняють, що роботи зупинили через порушення "Київметробудом" технології прокладання тунелю. Тому в мерії готуються до проведення тендеру, щоправда, за вже зроблене “Київметробуду” заплатять.

Іван Салій, в.о. заступника голови Київської міської державної адміністрації:
- Скільки заплановано, ми освоїли за півроку, але їх освоїла приватна структура, і вона в принципі не має підстав вимагати у нас більшого.

Коли поновлять роботи, ніхто достеменно не знає. Якщо ж конфлікт затягнеться, то найбільше постраждають мешканці Теремків, які вже не один рік слухають обіцянки київських чиновників про нові станції метро.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Регіональні новини»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Єдина країна в світі, де не викладалася в університетах історія цієї країни, де історія вважалася чимось забороненим, ворожим і контрреволюційним, — це Україна. Другої такої країни на земній кулі нема. Де ж рождатися, де плодитися дезертирам, як не у нас? Де рости слабодухим і запроданцям, як не у нас? Не вина це дезертирів, а горе. Не судить їх треба, а просить прощення і плакати за погане виховання, за духовне каліцтво у великий час. Їх не учили Батьківщині — їх учили класовій ворожнечі і боротьбі, їх не учили історії. Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців.”
Олександр Довженко

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.