НС звернулася до ГПУ. Про літаки і зловживання |
Ми надаємо повний текст звернення без змін та коментарів:
Згідно пункту 2 статті 58 Конституції України ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.
У пункті 3 статті 62 Конституції України зазначено, що обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Хочемо нагадати вам, що 9 вересня 2006 року, за підписом Командувача Повітряних Сил ЗС України генерал-полковника А.Я. Торопчина, видано наказ з метою ефективного планування льотної підготовки в 2006 році. Згідно цього наказу встановлено середні норми річного нальоту для всіх міністерств та установ (в тому числі МВС України). Для літаків АН-24, АН-72 (на яких здійснював переліт Луценко Ю.В. як Міністр внутрішніх справ України), встановлена середня річна норма нальоту – 45 годин. Враховуючи, що на таких літаках задіяні чотири екіпажі – це 180 годин на рік. Для того, щоб льотний склад не втрачав кваліфікації, в обов’язковому порядку він має налітати 180 годин, якщо кількість годин буде нижча, льотчиків дискваліфікують.
Яким чином будуть використані 180 годин у повітрі, вирішують керівники МВС та ГУВВ: чи здійснення польоту над Києвом, чи перевезення міністра або інших посадових осіб, так як до виконання норм не має ніякого відношення. Керівництвом МВС та ГУВВ для здійснення службових поїздок було використано саме такий ресурс, який не викликав жодних фінансових збитків Державі, оскільки такі рейси заздалегідь були закладені як збиткові.
Звинувачення в ЗМІ у здійсненні Луценка Ю.В. під час здійснення ним робочої поїздки з АР Крим до Полтави як кримінальне правопорушення є абсурдом. Мільйони телеглядачів могли спостерігати у 2006 році трансляцію Сорочинського Ярмарку, який відвідали начальники всіх УМВС України, оскільки їх перебування там, було пов’язане з проведенням наради керівного складу на чолі з Міністром внутрішніх справ.
Згідно наказу МВС України № 333 від 16 квітня 2005 року щодо розподілу функціональних обов’язків першого заступника Міністра та заступників Міністра внутрішніх справ України. Міністр внутрішніх справ України є політичною фігурою та цивільною особою. За Внутрішніми військами МВС був закріплений один із заступників Міністерства, який згідно наказу контролює та координує діяльність Головного управління внутрішніх військ МВС України, видає накази щодо підготовки літаків до польотів за рахунок льотного ресурсу, в тому числі по фактам висунутих звинувачень Ю. Луценку.
Звинувачення, яке Генеральна прокуратура намагається висунути Міністру внутрішніх справ України Луценку Ю.В., згідно статті 364 КК України «Зловживання владою або службовим становищем» передбачає:
1. Тяжкі наслідки або істотну шкоду (нанесення Державі збитків у великих розмірах або в особливо великих розмірах). Такої шкоди не було завдано, тому що 180 льотних годин були заплановані раніше, як здійснення професійної підготовки льотного екіпажу;
2. Необхідні корисливі мотиви, тобто отримання особистої вигоди, яких Луценко Ю.В. не мав. В даному випадку Державі не нанесені збитки, а корисливість у кримінальному праві - це незаконне прагнення до отримання матеріальної (майнової) вигоди без затрат власної суспільно корисної праці.
«Народна самооборона» звертається до Генеральної прокуратури України проявити громадську мужність, не виконувати «політичне замовлення» з боку Секретаріату Президента України по відношенню до Луценка Ю.В., а свої професійні дані використати на реальну боротьбу із злочинністю в нашій державі.