Аратта - На головну

22 грудня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Примара виборів. Янукович і аутсайдери зробили фальшстарт

Політика 4628 переглядів

Опубліковано - 25.11.2008 14:41 | Всі новини | Версія для друку

Примара виборів. Янукович і аутсайдери зробили фальшстарт
Примара виборів. Янукович і аутсайдери зробили фальшстарт
Політична рекламна кампанія, що проводиться Партією регіонів в умовах соціально-економічної кризи, лише знизить рейтинг цієї політичної сили.

Таку думку висловив заступник голови Верховної Ради Микола Томенко, коментуючи появу політичної реклами Партії регіонів на зовнішніх рекламних носіях, повідомила прес-служба.

Він зауважив, що ефективність зовнішньої реклами, перш за все, пов’язана не лише з правильними повідомленнями на біг-бордах, а із вдалістю та доречністю часу її проведення. Томенко навів приклад нещодавніх рекламних кампаній Соціалістичної партії України та ВО «Свобода», які були сприйняті суспільством та експертами, як невдалий старт партій, що прагнуть потрапити до парламенту.

«Поява політичної реклами від Партії регіонів в Україні свідчить про прагнення цієї політичної сили йти на вибори. Проте, зважаючи на соціально-економічну кризу в Україні та враховуючи те, що проведення дострокових виборів офіційно не оголошено, очевидно, що організатори нинішньої кампанії політичної реклами Партії регіонів зробили серйозну помилку та, скоріше, шкодять іміджу своєї партії», - вважає заступник голови ВР.

За його словами, на фоні щоденної риторики лідерів Партії регіонів про серйозну загрозу соціально-економічній ситуації, проблеми в економіці та негайну необхідність захисту людей, що потерпають від кризи, «викидання» на політичну рекламу мільйонів гривень сприймається як зневага до простих людей.

«Адже цілком очевидно, що Партія регіонів могла би мільйони гривень, витрачені на політичну рекламу, направити на соціальну підтримку людей або на «оздоровлення» підприємств, що знаходяться зараз у непростій ситуації та очолюються депутатами від цієї партії», - зазначив Томенко.

Від “Аратти”: Ми, окрім "бігмордів", також помітили, що двічі не судимий лідер, мабуть вдало відзвітував перед закордонними спонсорами - бо тези про спільний вихід із кризи, озвучені ним із суфлера у Москві, вже підхопили у російському МЗС, як офіційну позицію Кремля.

Мабуть неодноразові поздоровлення Путіним Януковича із із перемогою у 2004 році нікого у Москві нічому не навчили.

Проте, публічні агітзмагання ПР і групи аутсайдерів виглядають сьогодні кумедно і певною мірою покращують настрій громадян, - це вже точно.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Політика»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли ми не знаємо собі ціни, то чого ми варті?”
Микола Левицький

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.