Аратта - На головну

4 листопада 2025, вівторок

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Користувачі соціальних мереж не звертають уваги на рекламу

Технології 6927 переглядів

Опубліковано - 6.12.2008 03:23 | Всі новини | Версія для друку

Користувачі соціальних мереж не звертають уваги на рекламу
Користувачі соціальних мереж не звертають уваги на рекламу
На рекламні оголошення в соціальних мережах за рік хоч раз клікнули лише 57 відсотків користувачів мереж, тоді як в цілому на рекламні оголошення клікають 79 відсотків інтернетників.

Про це пише UTalkMarketing з посиланням на дослідження IDC і eMarketer.

У звіті наголошується, що 61 відсоток респондентів проводить в соціальних мережах більше 30 хвилин підряд. Тривалість сесії 38 відсотків опитаних перевищує годину. Понад три чверті користувачів соціальних мереж заходять туди раз на тиждень, а 57 відсотків - щодня.

У травні 2008 року eMarketer випустив прогноз, згідно якому в поточному році рекламодавці витратять на рекламу в соціальних мережах 1,4 мільярда доларів. До 2011 року, за прогнозами eMarketer, ця сума виросте до 2,4 мільярдів доларів.

Це не перше подібне дослідження. У червні 2008 року холдинг Romir опитав 1300 користувачів мережі Інтернет, з'ясувавши, що 53 відсотки користувачів соціальних мереж взагалі не помічають на їхніх сторінках реклами. Зрідка рекламні оголошення помічають 42 відсотки користувачів.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього. Хто не шанує видатних людей свого народу, той не вартий пошани”
Максим Рильський

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.