Аратта - На головну

4 листопада 2025, вівторок

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в місті Батурин (Чернігівська область) 5 листопада 1702 року у генерального писаря Пилипа Орлика народився син Григор. Згодом вони будуть змушені покинути Україну. Пилип Орлик буде гетьманувати понад тридцять років, але більша частина його гетьманства пройде в еміграції. Григор Орлик стане визначним державним і військовим діячем Франції, генералом і довіреною особою короля Людовіка XV, отримає графський титул і велику кількість європейських нагород. В 1747 році Г.Орлик одружиться на Луїзі-Олені де Брюн де Дентельвіль і стане володарем значних земель у Франції. Під Парижем він буде мати замок. В середині ХХ ст. на землях, що колись належали Григору Орлику буде побудований міжнародний аеропорт “Орлі”...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Жінки не мають довіри до реклами з ідеальними моделями

Технології 6347 переглядів

Опубліковано - 11.01.2009 13:58 | Всі новини | Версія для друку

Вдале використання моделей в рекламній кампанії Dove
Вдале використання моделей в рекламній кампанії Dove
Більшість жінок не мають довіри до товарів, в рекламі яких задіяні лише білі, молоді і надто стрункі дівчата, пише 10 січня The Guardian. Такі попередні результати дослідження, проведеного фахівцями Кембріджського університету.

В опитуванні взяли участь близько двох тисяч жінок різного віку, що проживають у Великобританії, США, Китаї, Індії, Бразилії, Канаді, Кенії та Йорданії. Жінки старше 25 років не готові довіряти рекламі, в якій товари і послуги рекламують білі дівчата віком від 16 до 24 років, фігура яких відповідає стандартам модельного бізнесу. Виняток становлять китаянки, які, навпаки, тяжіють до реклами з "ідеальними" образами.

За словами одного з дослідників - Бена Баррі, творцям реклами недостатньо просто використовувати в кампаніях моделей, фігура яких нагадує реальних жінок. Споживачі жіночої статі можуть ототожнювати себе тільки з тими героїнями реклами, з якими у них співпадають щонайменше три параметри: раса, вік і фігура. Виходячи з цього, Баррі порекомендував задіювати в рекламних кампаніях різних жінок, щоб охопити ширшу аудиторію.

Проте, жінки не хочуть бачити в рекламі таких же осіб, як на вулиці. Моделі повинні бути схожими на потенційних покупниць, але при цьому належати до світу моди. Дослідники також назвали недоцільним використання молодих моделей, що стало традиційним, в рекламі товарів розкоші, оскільки часто купівельна спроможність жінок старшого віку вища.

Повні результати дослідження поки не опубліковані, і фахівці не підвели остаточний підсумок. Коментуючи проведені опити, професор маркетингу з Лондонської школи бізнесу Педді Барвайз відзначив, що може існувати різниця між тим, що учасники розповідають дослідникам, і тим, як вони поводяться, коли справа доходить до вибору товарів або послуг.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

...Всяк мусить пізнати свій народ і в народі себе. Чи ти рус?... Будь ним... Чи ти лях?... Ляхом будь. Чи ти німець? Німечествуй. Француз? Французуй. Татарин? Татарствуй. Все добре на своєму місці в своєму образі, і все красно, що чисто, природно, що не є підробкою, не перемішано з чужим по роду...”
Григорій Сковорода

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.