16 травня 2024, четвер

- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...

NASA відшукало у Всесвіті “Вісь зла” і стурбоване пошуками Бога

У світі науки 8019 переглядів

Опубліковано - 19.01.2009 07:18 | Всі новини | Версія для друку

В рамках проекту Galaxy Zoo з`ясувалося, що частка спіральних галактик, видимих із Землі як закручені за годинниковою стрілкою, не відповідає частці закручених в протилежну сторону
Два скромних відкриття американських астрономів з NASA поставили під сумнів всі сталі уявлення про Космос і місце людини в ньому. Учені припускають, що у них з’явився шанс не тільки довести унікальність Землі у Всесвіті, але й підтвердити існування Бога.

Сталі уявлення про народження Всесвіту з Великого Вибуху поставлені під сумнів дослідницькою групою центру космічних польотів NASA імені Годдарда: аеростатний радіометр ARCADE виявив аномально могутній шумовий спектр реліктового випромінювання, пронизуючого Всесвіт, повідомляє CNews.

Замість того, щоб розташовуватися неврегульовано, як це і повинно бути після Великого Вибуху, області випромінювання, "холодні" і "теплі", вибудовані в певній послідовності, яку космолог Жоао Магейжу назвав "Віссю зла".

Амплітуда шуму в шість разів перевершує сукупний сигнал всіх мислимих радіоджерел у Всесвіті, що припадають на охоплювану антеною детектора область.

Друге відкриття, ще простіше, дивовижним чином доповнює питання про Великий Вибух, пише газета "Взгляд".

В рамках проекту Galaxy Zoo з'ясувалося, що частка спіральних галактик, видимих із Землі як закручені за годинниковою стрілкою, не відповідає частці закручених в протилежну сторону. Насправді подібних галактик повинно бути порівну, що зумовлене позицією спостерігача.

Так, наприклад, в північній півкулі вода йде у водостік за годинниковою стрілкою, а в південному - проти неї. Те ж саме, теоретично, повинно відбуватися і з даними спіральними галактиками.

Під час вивчення орієнтації 1660 спіральних галактик з'ясувалося, зокрема, що їхні осі орієнтовані переважно у напрямі "Осі Зла", що абсолютно не вкладається в рамки сучасної космологічної моделі.

Друге відкриття може свідчити про те, що Земля розташована у Всесвіту унікальним, заздалегідь обумовленим чином, який і дає нам можливість бачити те, чого в Космосі бути не повинно.

Якщо ж спробувати уявити, що обидва відкриття взаємозв'язані і знайдуть своє наукове обґрунтування, це може означати підтвердження геоцентричної системи світу, унікальність Землі у Всесвіті і невипадкове походження нашого світу. Шанси довести існування Бога сьогодні великі як ніколи.

Відзначимо, що раніше польський священик, космолог і математик, який дружив з покійним Папою Іоанном Павлом II, отримав найбільшу наукову премію за роботу, яка демонструє, як математика може надати непрямі докази існування Бога.