Аратта - На головну

5 квітня 2025, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Заліщики (Тернопільська область), після нападу Німеччини на Польщу в 1939 році, деякий час перебував польський уряд. А вже після вступу у війну Радянського Союзу, цей уряд через Румунію евакуюється в Англію, й до 1945 року вважався легітимним урядом Польщі...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:
Київ05 Квітня+9°86%733мм2м/c06.04+5°07.04+2°08.04+2°

Наш банер

Наш банер


Цінова війна. Електрички будуть дорожчати щомісяця

Довкілля 8296 переглядів

Опубліковано - 23.01.2009 15:57 | Всі новини | Версія для друку

Знайома картина:
Знайома картина: "Європейська електричка".
Мінтранс зайнявся приміськими залізничними перевезеннями.

Начальники залізниць повинні забезпечити щомісячну індексацію тарифів на приміські перевезення на рівні 3% зростання - відповідне рішення ухвалене на нараді в Міністерстві транспорту та зв'язку України з питань тарифної політики Укрзалізниці.

Також було вирішено укласти контракти між залізницями та обласними адміністраціями щодо повної компенсації збитків від перевезень у приміському сполученні за рахунок місцевих бюджетів, оскільки серед причин росту обсягів збитків від приміських пасажирських перевезень - незадовільний рівень компенсацій за пільгові перевезення.

Так, в даний час налічується 25 категорій пільговиків, проте ситуація з їхнім фінансуванням залишається критичною, при цьому законодавчі акти не дають права залізницям призупинити перевезення пасажирів на пільгових умовах.

У повідомленні Мінтрансу зазначається, що відтепер начальники залізниць будуть нести персональну відповідальність за виконання доручень по індексації тарифів та укладання контрактів між залізницями та обласними адміністраціями щодо повної компенсації, а також будуть відповідальними за поквартальний звіт з цього питання.

Крім того, вирішено до 3 лютого 2009 року розробити план заходів щодо створення на базі залізничних служб приміських перевезень регіональних дирекцій приміських перевезень.

"Якщо ми говоримо про інтеграцію в Євросоюз, про виконання умов вступу до СОТ, ми повинні відходити від радянської психології безкоштовних перевезень: в усьому цивілізованому світі жоден пасажир не може користуватися послугами транспорту, не придбавши квиток", - відзначив директор Департаменту залізничного транспорту Мінтрансзв'язку Михайло Макаренко.

За його словами, необхідно вести облік пасажирів-пільговиків, видаючи їм безкоштовні квитки, при цьому декларуючи, до якої категорії пільговиків цей пасажир належить. "Таким чином ми будемо знати, хто повинен оплачувати перевезення цього пільговика, і зможемо ліквідувати збитковість залізничних перевезень", - сказав Макаренко.

Варто відзначити, що, за інформацією Мінтрансзв'язку, в 2008 році прибутки залізниць від пасажирських перевезень склали майже 4 млрд грн, а витрати - понад 8,2 млрд грн.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Довкілля»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Все, що йде поза рами нації, це або фарисейство людей, що ітернаціональними ідеалами хотіли би прикрити свої змагання до панування одної нації над другою, або хворобливий сентименталізм фантастів, що раді би широкими “вселюдськими” фразами прикрити своє духове відчуження від рідної нації...”
Іван Франко

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.

Loading...