Аратта - На головну

22 грудня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- одна з найвідоміших у світі різдвяних пісень - це «Щедрик», народна пісня, записана українським композитором Миколою Леонтовичем. Світ знає її як Carol of the Bells або Ring Christmas Bells. На Youtube різні виконання «Щедрика» набирають мільйони переглядів...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Відчуйте різницю. Підтримка виробника по-німецьки

Світ навколо нас 5389 переглядів

Опубліковано - 14.02.2009 17:24 | Всі новини | Версія для друку

Відчуйте різницю. Підтримка виробника по-німецьки
Відчуйте різницю. Підтримка виробника по-німецьки
Німецька роздрібна торгівля підхопила ідею уряду, який надає громадянам премію за утилізацію старих автомобілів для купівлі нових. У деяких магазинах знижки вже можна отримати, здавши старі капці чи каструлі.

Премія у розмірі двох з половиною тисяч євро, яку німецький уряд нині надає своїм громадянам, аби ті придбали новий автомобіль і утилізували старий, користується неймовірним успіхом серед населення. Багато з тих, чиєму авто вже виповнилося дев’ять років, і хто й не збирався його міняти, нині подумують про покупку нового автомобіля. Автовиробники задоволені, а власники автосалонів навіть не пригадують, коли востаннє їм доводилося так багато працювати. «Я хочу подякувати пані Меркель за цю чудову акцію, яка зараз приваблює багато зацікавлених в автосалони. Це не просто зацікавленість, люди підписують угоди про купівлю,» - каже один із продавців автомобілів.

«Автомобільна премія» надихає роздрібних торгівців

Ідею «автомобільної премії» підхопили численні представники роздрібної торгівлі. У багатьох крамницях стартували так звані акції «здай старе – візьми нове». Споживачів закликають приносити все: від старих телевізорів до домашніх капців. Головне – пожвавити торгівлю.

Приміром, залишаючи у взуттєвому магазині свої старі черевики, клієнти отримують знижку у розмірі 20 євро на нову пару взуття. А ті, хто збирався викинути на сміття старі горщики, каструлі та сковорідки, можуть прямувати до універмагу. Там, залишивши їх на касі, можна відразу отримати купон на 10 євро, щоб придбати новий посуд відомого виробника. Ще більше, 100 євро, покупцям зараховують у магазинах електроніки за старий музичні центр чи телевізор. Єдина умова – необхідно витратити у цьому ж магазині щонайменше 499 євро.

Де ж пастка?

Однією з переваг для клієнтів є і те, що таким чином вони економлять кошти за утилізацію старих речей та приладів, яка у Німеччині не завжди безкоштовна.

Щоправда, фінансову підтримку від держави на проведення таких акцій магазини не отримують, тож, роздавати гроші їм доводиться з власної кишені. Саме тому німецькі захисники прав споживачів закликають бути уважним і порівнювати ціни, аби не придбати щось нове втридорога. Завжди існує небезпека, що перед початком акції ціни були навмисне завищені.
Від “Аратти”: Чесно кажучи, читаючи про те, як у Німеччині та інших країнах Європи влада бореться із кризою, виникає бажання запропонувати їм придбати нашого головного реформатора, разом із його командою з Банкової. По живій вазі. Може у них виникне потреба організувати щось на кшталт живої кунсткамери, аби на живих прикладах виховувати школярів-двієчників чи важких підлітків.

Якщо буде попит - можна оптом відправити на експорт деяких наших провідних політиканів разом із їхніми ватагами, які вони самі називають партіями. Щоб у нормальних країнах нормальна влада показувала своїм громадянам мутагенні прояви свідомості під впливом епідемії клептоманії...

Як інакше їх, отих чиновних мутантів, позбавитися? Бо про так зване рефінансування банків від Ющенка-Стельмаха вже ходять легенди і зазначені особи вже реально можуть конкурувати із безсмертним героєм анегдотів - Василем Івановичем Чапаєвим. Горе тільки в тому, що вони, попри все, сидять у владних кабінетах і ми мусимо жити за їхніми правилами, а не навпаки...

Як ми повідомляли раніше, вітчизняні власники великих торгівельних мереж до збирання старого непотребу не опускаються - як справжні послідовники легендариних "голубкових", вони бажають халяви й нємєряно: щоб громадяни їм платили двічі - 4 мільярди так званого рефінансування із бюджету, ну, звісно, ще й по цінниках. Про що "бізнесмени" написали Тимошенко у Меморандумі. Щоправда, сама прем'єрка - зробила вигляд, що цього папірця не помітила.

А тепер скажіть, шановні громадяни, для кого в Україні влада й кому вона насправді служить?
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Світ навколо нас»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

...пaтpіoтизм вeликoгo нapoдa має бути віpoю у вeликy і світову міcію цього нapoдa, інакше це бyдe нaціoнaлізм пpoвінційний, зaмкнений і позбавлений світових перспектив.”
Микола Бердяєв

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.