Аратта - На головну

14 грудня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- свій шлях до Місяця радянський «Луноход» розпочав в Україні. Для підготовки команди, що ним керувала, та для випробовувань самого апарата в кримських горах під Сімферополем було створено спеціальний «місяцедром». У 70-х на Місяць було запущено всього два «трактори» — «Луноход-1» та «Луноход-2». Під час виконання місячної місії «трактористи» теж знаходилися в Криму — у центрі керування в селищі Шкільне. Пізніше зі Шкільного керували роботою космічних кораблів «Союз», брали участь у здійсненні першої міжнародної стиковки «Союз»-«Аполон», відстежували перший, і єдиний, політ радянського «човника» «Буран». Після проголошення незалежності України центр у Криму було майже повністю знищено...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Японці готові будувати швидкісну залізницю з «Борисполя» до Києва

Економіка Регіон: м.Київ 7538 переглядів

Опубліковано - 16.03.2009 15:07 | Всі новини | Версія для друку

Японці готові будувати швидкісну залізницю з «Борисполя» до Києва
Японці готові будувати швидкісну залізницю з «Борисполя» до Києва
Керівництво японської корпорації “Іточу” заявило про готовність взяти участь у будівництві швидкісної залізниці з аеропорту “Бориспіль” до Києва.

Таку заяву було зроблено керівництвом корпорації в ході переговорів із заступником міністра фінансів України Ігорем УРБАНСЬКИМ, що пройшли в рамках другого спільного засідання Координаційної ради з економічного співробітництва з Японією і Комітету ділового співробітництва з Україною Японської федерації бізнесу "Кайданрен". (Засідання відбулося в Токіо 9-10 березня - УНІАН.)

Згідно зі звітом за результатами спільного засідання, копію якого має в своєму розпорядженні УНІАН, орієнтовна вартість проекту - 280 млн. доларів США.

Причому керівництво "Іточу", підтверджуючи зацікавленість своєї участі в будівництві, повідомило, що ТЕО проекту вже готове. Проте японською стороною було зазначено, що таке будівництво можливе лише за умови надання гарантій із боку українського уряду.

Зі свого боку І.УРБАНСЬКИЙ запропонував реалізацію проекту на основі концесії.

Крім того, "Іточу" погодилася на пропозицію І.УРБАНСЬКОГО брати участь у будівництві Південного моста, Миколаївського моста. В ході переговорів було досягнуто домовленість про початок роботи над цими проектами вже в березні.

Крім того, корпорація "Міцубісі Хеві Індастріз" у ході двосторонніх зустрічей висловила своє бачення будівництва Південного моста, а також будівництва метро в Донецьку та Дніпропетровську, модернізації 7 українських аеродромів і Великої кільцевої дороги навколо Києва.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Такого безладу ніде немає. Треба, щоб сюди прийшли піночети й навели порядок. Бо в Україні жити соромно. Країна, де не діють закони. Це не демократія, а суцільна вакханалія. У нас безнадійно втрачений етично-моральний стрижень”
Іван Марчук

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.