Аратта - На головну

16 травня 2024, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- свій шлях до Місяця радянський «Луноход» розпочав в Україні. Для підготовки команди, що ним керувала, та для випробовувань самого апарата в кримських горах під Сімферополем було створено спеціальний «місяцедром». У 70-х на Місяць було запущено всього два «трактори» — «Луноход-1» та «Луноход-2». Під час виконання місячної місії «трактористи» теж знаходилися в Криму — у центрі керування в селищі Шкільне. Пізніше зі Шкільного керували роботою космічних кораблів «Союз», брали участь у здійсненні першої міжнародної стиковки «Союз»-«Аполон», відстежували перший, і єдиний, політ радянського «човника» «Буран». Після проголошення незалежності України центр у Криму було майже повністю знищено...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Найефективнішою рекламою в інтернеті назвали інформаційні статті

Технології 6628 переглядів

Опубліковано - 19.03.2009 01:59 | Всі новини | Версія для друку

Ефективність різних видів інтернет-реклами з доповіді Adfusion
Ефективність різних видів інтернет-реклами з доповіді Adfusion
Найчастіше американські користувачі інтернету звертають увагу на рекламу у вигляді інформаційних статей, що містять відомості про бренд.

Згідно з результатами дослідження, проведеного компанією Adfusion, приблизно половина опитаних схильна читати подібні матеріали і іноді навіть шукати додаткову інформацію про ці бренди.

На другому місці за ефективністю опинилися комерційні пропозиції, які роблять за допомогою електронної пошти (певно, мова йде про адресні пропозиції, а не про спам-розсилки - "Аратта"). Їх читають 47 відсотків користувачів. Рекламні оголошення в пошуковій видачі привертають увагу 39 відсотків опитаних.

Трохи менш ефективними виявилися банери: тільки чверть користувачів переходить по ним і читає інформацію на сайті рекламодавця.

Найменш ефективними стали спливаючі вікна: таким рекламним матеріалам приділяють час лише 13 відсотків опитаних.

Дослідники відзначають, що з реклами найбільш охоче шукають додаткову інформацію про товари і послуги користувачі у віці від 18 до 24 років, а також ті, хто заробляє понад 6,5 тисяч доларів США на місяць.

Відзначимо, що недавнє дослідження показало, що спливаючі вікна є найдратівливішим видом реклами.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Вони вважають життя наше забавою і житіє прибутковою торгівлею, бо кажуть, то повинно ж звідкілясь мати прибуток, бодай із зла”
Біблія

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.