Аратта - На головну

10 листопада 2025, понеділок

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Метро на Теремки давно не будується

Регіональні новини Регіон: м.Київ 8764 перегляди

Опубліковано - 29.05.2009 04:36 | Всі новини | Версія для друку

Метро на Теремки давно не будується
Метро на Теремки давно не будується
Найсвіжіша дата здачі обіцяного мером «метро на Теремки в 2008 році» - цьогорічний День Києва. Журналісти «Газети...» переконалися, що будівництво з лютого не просувається.

На станції «Демієвська» готові два виходи, касовий зал, чотири ескалатори, стіни «в плитці» - хоч сьогодні став турнікети і запускай людей. Цього тижня з десяток будівельників займалися там прокладанням рейок і кабелів в тунелях. Говорять, готовність станцій - ще півсправи, адже тунельні роботи не закінчені.

Жителі Голосієва вже втомилися чекати метро і почали по-філософському відноситися до нескінченних обіцянок влади «ось-ось» закінчити будівництво.

- Думаю, поки метро добудують, закінчу навчання. Зараз щоранку добираюся до метро «Університет», - розповідає студентка третього курсу педуніверситета ім. Драгоманова Віка Коваленко. - Живу на Васильківській, їду через «Либідську». Через Московську площу іноді швидше і простіше пішки пробратися, чим будь-яким транспортом.

- П'ять років назад ми купували квартиру на вулиці Героїв Оборони поблизу ВДНГ, ціна в цьому районі була вищою за інші, через те, що скоро з'явиться метро. Тоді три станції обіцяли закінчити в 2008 році, - розповідає киянка Тетяна Гладченко. - На роботу в ЛШД на вулицю Братиславську добираюся дві години трьома видами транспорту.

Восени мер вихвалявся «майже готовою» станцією «Демієвська» перед журналістами. Майже нічого з того часу не змінилося.
На «Голосіївській» відкачують воду

На станції «Голосіївська» працює кран, чоловік десять вмонтовують «дах» для тунеля і прокладають рейки. Метробудівці скаржаться на постійну відсутність грошей. Адже навіть щоб «законсервувати станції», потрібні кошти на проект і на роботи.

Спускаємося на платформу. Всюди шумить вода, тече вона навіть по жолобу з рейками. На платформі лежать стопки мармурових плиток, стіни і колони стоять «голі». На колії - будівельні риштування. Його залишили ще в січні, коли починали облицьовувати станцію.

А на «Васильківській» чергує один охоронець

На станції «Васильківська» - жодної людини, на побутівках - навісні замки. У розритий котлован виходять три тунелі, затоплені по коліно водою. Знаходимо охоронця. Поки розмовляємо, перехожі цікавляться у нього, коли добудують. Він тільки відмахується, - звик вже до таких питань.

Готова станція відсотків на 85: «каменем обкладена, тільки букви повісити». Трохи далі по вулиці Васильківській знаходимо кількох метробудівців. Вони відкачують підводні води - цей процес не можна зупинити ні на день, навіть за відсутності фінансування. За словами робочих, цього року будівельно-монтажні роботи, тобто безпосередньо будівництво, велися лише кілька тижнів в січні.

І все. Метробудівців масово відправили в неоплачувані відпустки або звільнили. В цілому обіцяне метро на Теремки зараз більше нагадує покинуте будівництво багатоповерхівки: і добудувати нема на що, і залишити безгоспним не можна.

Цифра

Майже 800 млн. грн потрібно на завершення будівництва трьох станцій.

Схоже, мерія не збирається розплачуватися і продовжувати будівництво. Відношення до станцій на Теремки добре ілюструє звернення в.о. мера Голубченко до Кабміну з проханням виділити гроші на будівництво пам'ятника Мазепі із коштів, передбачених на будівництво метро на Теремки.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Регіональні новини»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Історія народу починається не з писемних згадок про нього, а з тих часів, які історична пам'ять цього народу зберегла””
Юрій Шилов

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.