Укарїнський турист звик облаштовувати сервіс власноруч |
Зокрема, заступник голови Державної служби туризму і курортів Сергій Семкін на недавній прес-конференції в Києві повідомив, що в минулу п'ятницю на засіданні ліцензійної комісії 69 суб'єктів туристичної діяльності були позбавлені ліцензій, в основному — за порушення ліцензійних умов здійснення підприємницької діяльності.
«Досить багато надходить скарг від туристів, які відпочивають за кордоном, і скаржаться на якість послуг за кордоном, на невідповідність готелів заявленої категорії, на надання неякісних послуг гідами-перекладачами, транспортних послуг і т.д. Рідше скаржаться на обслуговування туристів в Україні ... Можливо, ситуація така, що наші люди звикли до того, що немає сенсу скаржитися на наш сервіс, вони звикли до нашого сервісу», — сказав він.
Що стосується скарг на якість туристичних послуг в Україні, Семкін зазначив, що скаржаться на невідповідність готелів заявленої категорії, а також на те, що у східних регіонах не проводяться екскурсії українською мовою. Але в основному, за його словами, скаржаться на надзвичайно низький рівень туристичної інфраструктури. Втім, з цією проблемою в Міністерстві культури і туризму планують впоратися в ході підготовки до проведення в Україні Євро-2012.
«На сьогодні у нас є державна цільова програма розвитку України до Євро-2012, і ми думаємо, що завдяки цим засобам і програм, інфраструктура буде розвиватися», — сказав він.
Від “Аратти”. Відсутність скарг на наш сервіс можна пояснити набагато простіше: немає сервісу - немає скарг. No Martini? - No party!