![]() |
Су-35БМ заходить на посадку |
Експериментальний зразок новітнього винищувача Су-35БМ, який пілотував льотчик-випробувач Сергєй Богдан від катастрофи під час посадки відокремлювало менше метра. Крило літака пройшло всього в декількох десятках сантиметрів від бетонної смуги.
На думку авіаторів, зіткнення крила із землею на такій швидкості привело б до того, що літак в наступну секунду «клюнув» би землю носом і перекинувся, розлетівшись на шматки. Комісія льотно-випробувального центру ЛІЇ розглядає питання про дискваліфікацію пілота.
Заслужений льотчик-випробувач Російської Федерації Сергєй Богдан, блискуче відпрацювавши показовий виступ на літаку Су-35, мало не загинув з-за нез'ясованої причини відхилення літака від траекторії. Загибель шеф-пілота, винищувача, що працює із зразками, яким повинні переозброїти російські ВПС, могла виявитися важким ударом для російської авіації.
Су-35 розробляється в ОКБ Сухого, як подальший розвиток Су-27. І повинен з'явитися на озброєнні ВПС РФ як винищувач покоління 4+++, попередник «п'ятого покоління». Перший політ був здійснений 28 червня 1988 року (прототип Т-10м-1). Виліт першого серійного літака відбувся 1 квітня 1992 року. У першій половині 1990-х років було випущено 12 прототипів, але згодом програма була припинена на користь розробки Су-37 («Беркут»). Згодом і ця програма по Су-37 була згорнута - його схему визнали безперспективною. За однією з версій, розробка Су-37 була припинена після катастрофи дослідного зразка. У 2005 році ухвалено рішення про відновлення розробки Су-35, оновлений винищувач отримав індекс Су-35БМ. Перший політ відбувся 19 лютого 2008 року.