Аратта - На головну

17 травня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


На українсько-російські Ан-70 вже знайшлися покупці

Технології 6934 перегляди

Опубліковано - 27.08.2009 16:13 | Всі новини | Версія для друку

В російській авіакомпанії “Політ” поклали око на Ан-70. Фото: АНТК ім. О.К.Антонова
В російській авіакомпанії “Політ” поклали око на Ан-70. Фото: АНТК ім. О.К.Антонова
Авіакомпанія “Політ” готова придбати транспортні літаки Ан-70, які будуть створені в рамках спільного російсько-українського проекту, повідомив генеральний директор компанії Анатолій Карпов.

"Якщо військові візьмуть цей літак, візьмемо і ми", - сказав Карпов, зазначивши, що "вантажний Ан-70 має дуже добрі характеристики, та і КБ імені Антонова реклами не потребує".

При цьому він заявив: "Думаю, літак вийде. Такої "вантажівки" на ринку поки немає. І за паливною ефективністю, і за аеродинамічними характеристиками, Ан-70, звичайно, перевершує Іл-76".

Також гендиректор заявив, що в компанії “Політ” "вже поклали око на Ан-70". "Гадаю, що ми приєднаємося до тих замовників, які вже хочуть його взяти. Вважаю, що Ан-70 має перспективу, в тому числі й у нашій компанії", - сказав Карпов.

Разом із тим, він повідомив, що з історії вітчизняної авіаційної промисловості відомо, що жодна "вантажівка" за замовленням цивільної авіації не робилася.

"Літак спочатку замовляли військові, він проходив апробацію у Військово-транспортній авіації. “Аерофлот” до нього придивлявся і потім забирав його до себе. Так відбулося з Ан-12, Ан-26, Іл-76. Тому традицію цю порушувати не будемо", - сказав Карпов.

Він підкреслив також, що антонівське КБ "цілком боєздатне, перебуває в тонусі".

"Той же пасажирський Ан-148, який вони випустили, ринок сприйняв дуже добре, і це говорить саме за себе. Літак зроблено вже в цифрі, тому в здатності КБ зробити хороший літак ми аніскільки не сумніваємося", - сказав гендиректор російської компанії “Політ”.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Скільки рабів, стільки ворогів”
Сенека

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.