Аратта - На головну

11 листопада 2025, вівторок

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Гоголь, зупиняючись у німецьких готелях, підписувався як “Гоголь-українець”. Гоголя не любили в Росії, бо героїчною і красивою показував він Україну, а нерозумною і дикою Московщину. “Киньмо Московщину… Для кого ми працюємо?… Поїдемо до Києва, адже він наш, не їхній”, – писав він у листі до другого українця – Михайла Максимовича, видатного нашого вченого-природознавця, історика, філософа, фольклориста.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Британська інтернет-реклама вперше випередила телевізійну

Технології 5852 перегляди

Опубліковано - 30.09.2009 16:08 | Всі новини | Версія для друку

Британська інтернет-реклама вперше випередила телевізійну
Британська інтернет-реклама вперше випередила телевізійну
Витрати на інтернет-рекламу у Великобританії в першій половині 2009 року зросли на 4,6% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

При цьому витрати на цей вид реклами вперше перевищили витрати рекламодавців на телевізійну рекламу, повідомляє Reuters з посиланням на дослідження агентства Internet Advertising Bureau (IAB).

В цілому на інтернет-рекламу в першій половині 2009 року було витрачено 1,75 мільярди фунтів стерлінгів (2,81 мільярди доларів), що складає 23,5% всіх рекламних витрат. Частка телевізійної реклами у витратах рекламодавців склала 21,9 відсотка. Для порівняння, витрати на реклами на інтерактивних екранах в місцях продажу преси склали 18,5% від всіх витрат рекламодавців, а на поштову розсилку - 11,5%.

На початку червня 2009 року стало відомо, що вартість розміщення реклами на телебаченні у Великобританії знизилася до мінімуму з 1980-х років. При цьому дослідницька компанія Billets оголосила, що за підсумками року розцінки на телерекламу знизяться на 16 відсотків. Таким чином середня базова вартість, необхідна для того, щоб телевізійний ролик подивилися 1000 дорослих чоловік, складе лише 4,16 фунта стерлінгів.

Великобританія залишається світовим лідером у плані частки ринку інтернет-реклами, за рахунок використання інтерактивних мереж, наявності швидкого і дешевого широкополосного доступу та популярності нових форматів, - таких як відео-реклама.

Довідково: Середня базова вартість рекламного блоку в інтернеті (банера), який переглянуне 1000 відвідувачів, на українському медіа-ринку - 50 грн.

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Кількатисячолітня безперервна традиція густонаселеної Пра-України... дає сучасним українцям доказ непорушності володіння своєю землею упродовж тисячоліть. Треба визволитися від змови істориків.”
Юрій Липа

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.