Майбутнього вже немає? |
Останній трамвай з околиці Макіївки в центр пішов ще першого липня. Жителі селищ Східний і Хімік вимушені добиратися на роботу, в школу і в лікарню на маршрутках і попутних автобусах. Це серйозний удар по сімейному бюджету - адже проїзд в трамваї коштував 30 копійок, а за маршрутку доводиться платити 75 копійок, а то і гривню.
Майстри трамвайно-тролейбусного депо розводять руками - макіївський трамвай сьогодні не засіб пересування, а небезпечний для життя пасажирів вид транспорту. 6 вагончиків, що стоять на приколі прогнили вщент. Ремонту вимагають і 40 кілометрів мереж, по яких курсують тролейбуси, і всі п'ять тягових підстанцій. Для відновлення трамвайного руху необхідно 47 мільйонів гривень. Не набагато краще ситуація і з тролейбусами. Щоб випустити машину з депо, її мало не щодня доводиться лагодити.
Наталія Бєлова, водій тролейбуса:
- Зараз напевно все ламається. Це залізо: воно непередбачуване. Скільки машинам вже... - вони давно вже важ ресурс виробили.
Для того, щоб громадський електротранспорт остаточно не зник з вулиць промислового міста, в мерії розробили програму порятунку троллейбусів.
Олег Малюта, заст. міського голови Макіївки:
- Буде окремий фонд, куди зможуть вкладати засоби і наші підприємці, і жителі, і бюджетне фінансування цільове - на покупку нових тролейбусів.
А поки збирають кошти до фонду, з 7 тролейбусних маршрутів в Макіївці залишилося всього три.