Прожекти космольончиків. Київ ризикує стати космічним довгобудом |
Наразі стає зрозумілим, чому Космос вирішив позбавити нас, українців, щастя його президентства.
Про новий жирний лохотрон повідомила "Комсомольськая правда в Україні":
"Ідеєю серйозно зацікавився Європейський банк, - говорить генеральний директор комунальної корпорації «Київавтодор» Георгій Глінський. - Щоб робота просувалася швидше, Києву виділили безвідплатний гранд на суму 215 тис. доларів. Ми відразу провели тендер і вибрали компанію, яка займеться розробкою попередніх креслень. У ній працюють відомі французькі фахівці, і вони вже приступили до роботи. Навесні наступного року чекаємо від них презентації.
Що ж пропонують заморські архітектори? Ні, довбати підземний коридор а-ля Ла-Манш довжиною у 51 км. ніхто не планує. А ось прорити семикілометровий прохід під Дніпром вважається цілком реалістичним. За задумом архітекторів, в'їжджати під землю автомобілі стануть на Броварському шосе, а виїжджати на поверхню - в районі бульвару Тараса Шевченка. За годину нова дорога зуміє пропустити 6 000 машин. Причому в цілях безпеки їздити в підземеллі дозволять тільки легковим автомобілям.
Попри всі складнощі, спорудити гігантську трубу реально всього за 45 місяців. Знайшлися б гроші.
Щоб здійснити задумане, потрібно 3 млрд. гривень.
За словами столичного автодорівця, проїзд по тунелю буде платним і інвестори зможуть отримати прибуток через 30-40 років.
З одного боку, додатковий перехід через Дніпро столиці необхідний, - міркує експерт Геннадій Столяренко. - А ось чи потрібний їй підземний коридор? Давайте пригадаємо ситуацію на Московському мосту, де для зручності встановили реверсний рух. І що у результаті вийшло? Десятки смертей і відбійник посеред дорогі. А все тому, що ніхто не хоче дотримуватись правил. Відмітьте, ми говоримо про об'єкт підвищеної небезпеки. У семикілометровому тунелі масштаби катастрофи можуть стати набагато масштабнішими! Там, у разі сильної аварії або вибуху, людям просто буде нікуди подітися. Думаю, наші люди до таких новинок ще не готові".
Отже, на кону 3 млрд. гривень і міф для інвесторів про прибутки через 30-40 років, під який, вірогідно, буде утворено приватну фірму, умовно кажучи «Роги й ратиці».
А тим часом у ВАТ «Київметробуд» створено штаб з проведення безперервної акції пікетування Київської міської держадміністрації, починаючи з 28 жовтня. Крім того, підприємство не виключає можливості оголошення страйку і голодовки у випадку, якщо КМДА не поверне йому борги.
Про це йдеться у відкритому листі киянам, поширеному Об`єднаною профспілковою організацією «Київметробуду».
За наданою інформацією, борги КМДА перед метробудівцями досягли 217 млн. грн. «Якщо в жовтні не буде відкрито фінансування, не будуть повернені борги, ми залишаємо за собою право протестувати, оголошувати страйк і голодовку», - наголошується в листі.
За даними профспілки, на сьогодні метро не будується при тому, що три станції метро на Теремки готові на 95%. «Але вони не можуть прийняти пасажирів. Київська влада не фінансує будівництво з жовтня 2008 р. «Київметробуд» за кредити, позики все ж таки не залишає недобудовані об`єкти, оскільки відчуває свою відповідальність перед киянами... Влада не хоче навіть усвідомлювати того, що без фінансування ніхто не гарантований від техногенних аварій на недобудованих підземних об`єктах і навколо них», - наголошується в листі.
До речі, мер ще декілька років тому обіцяв столичним виборцям швидко ввести у дію нову гілку метрополітену. Як бачимо: обіцянка - цяцянка. Із цілком реальними наслідками, які прямо небезпечні для громадян.