Увімкнене ближнє світло робить помітним автомобіль в умовах недостатньої видимості і вказує на напрямок його руху |
Як зазначив Сіренко, кілька років тому Державтоінспекція виступала ініціатором введення для українських водіїв правила використання зовнішніх світлових приладів в денний час в осінньо-зимовий період.
"Наприклад, для тих же пішоходів, за участю яких у Києві відбувається майже половина всіх ДТП, увімкнені фари стали б додатковим попередженням про небезпеку, яку несе в собі автомобіль, що рухається. Однак на той час в силу багатьох причин закріпити законодавчо цю пропозицію не вдалося ", - відзначив керівник столичного ДАІ.
Сіренко також нагадав, що відповідно до п.19.1 Правил дорожнього руху в темний час доби та в умовах недостатньої видимості (наприклад, в туман, снігопад, сильний дощ) незалежно від ступеня освітлення доріг, водій зобов'язаний включати фари ближнього світла.
За порушення цього правила чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу від 425 до 510 гривень.
Крім цього, керівник київського ДАІ закликав водіїв не забувати перевіряти регулювання світлових приладів, оскільки засліплююче світло фар зустрічного автомобіля змушує не тільки різко зменшувати швидкість, але іноді також використовувати екстрене гальмування.
Від “Аратти”. Давно вже час перейняти європейський досвід - у багатьох країнах тримати увімкненим ближнє світло необхідно постійно - це робить помітним автомобіль не лише в умовах недостатньої видимості, а й вказує на напрямок його руху, - що досить критично під час руху нашими автошляхами з малою кількістю смуг для руху.