Космос готує киянам новорічний подарунок |
Про це говориться в «Концепції приведення тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом загального користування, що працює у звичайному режимі руху, до економічно обґрунтованого рівня», повідомила прес-служба столичної фракції БЮТ.
«Згідно з цим документом тарифи за проїзд у метрополітені мають складати 2,52 грн., а за проїзд наземними видами міського пасажирського транспорту, що працює у звичайному режимі руху, доведеться викласти 1,90 грн. І ці цифри чиновники КМДА чомусь називають «економічно обґрунтованими?!», - зазначив депутат Київради від БЮТ Сергій Мельник.
Мельник зазначив, що у концепції майже незмінним залишається фонд заробітної плати для працівників КП «Київпастранс» та КП «Київський метрополітен». Натомість різко збільшуються видатки на амортизацію.
«Так, порівняно з фактичними витратами на амортизацію минулого року, метрополітен планує цього року «витратити» майже у 2,5 рази більшу суму, а КП «Київпастранс» таку саму різницю намагається закласти між запланованими показниками 2009 та 2010 років. Для команди Черновецького це й стає левовою часткою економічного «обґрунтування» необхідності підвищити тарифи на проїзд у 2010 році», - пояснив Мельник.
«Натомість заплановано суттєве скорочення загального обсягу перевезених комунальним транспортом пасажирів між 2008 та 2010 роками. Необґрунтованим збільшенням собівартості проїзду при надуманому скороченні пасажиропотоку чинна міська влада заганяє киян у нові тарифні лещата!» - наголосив депутат.
Також він зауважив, що у 2008 році послугами «Київського метрополітену» скористались 663,9 мільйони пасажирів, на 2009 р. підприємство запланувало загальний обсяг пасажироперевезень на рівні 515,1 млн. осіб, у 2010 – 517,8 млн.
У наземному транспорті КП «Київпастранс» торік проїхало 624,2 млн. пасажирів, цього року заплановано перевезти на третину менше – 485,6 млн. осіб.