Увага! Чергова афера космольончиків чи помилка? |
"Останнім часом в енергокомпанію масово звертаються споживачі електроенергії Подільського і Дніпровського районів Києва стосовно виявлених помилок у квитанціях за оплату комунальних послуг, а саме - невідповідність номера особового рахунку та адреси споживача в блоці "електроенергія". Причиною цього стала допущена ГІОЦ помилка", - заявив заступник директора зі збуту електричної енергії побутовим споживачам СВП Енергозбут АК Київенерго Віктор Мельников.
Енергозбут направив офіційного листа керівництву ГІОЦ з вимогою офіційно повідомити споживачів про допущену помилку і в п'ятиденний термін надати виправлені квитанції для проведення розрахунків за спожиту електроенергію.
Київенерго просить споживачів звертати увагу на інформацію, що міститься у квитанціях, зокрема, на номер особового рахунку. У разі необхідності споживачі повинні звертатися в міжрайонні сервісні ділянки Енергозбуту Київенерго для виправлення інформації та перерахунку.
"Особливо гостро зараз стоїть питання з розрахунками пільговиків, котрі першими звернули увагу на помилки. Але з часом компаніям доведеться робити перерахунки всім потерпілим споживачам, адже при звірці показників лічильника помилку ГІОЦ все одно буде виявлено. Ця ситуація вкотре доводить, що споживачам електроенергії та постачальникам вигідніше мати між собою прямі розрахунки без участі ГІОЦ", - додав Мельников.
Як зазначили в компанії, переведення споживачів на розрахунки за документами, виданими безпосередньо постачальником, роблять максимально неможливими подібні непорозуміння.
Нагадаємо, що компанія Київенерго цього року розпочала програму видачі споживачам розрахункових книжок для оплати за спожиту електроенергію. До кінця поточного року заплановано видати 100 тисяч книг, ще 700 тисяч - за перше півріччя наступного року.
Нагадаємо також, що в липні цього року компанія Київенерго запропонувала киянам тимчасовий альтернативний спосіб оплати за спожиту електроенергію - за допомогою електронної квитанції.
Від “Аратти”: столичні чиновники дуже скромно замовчали фінансовий аспект справи.
Громадяни, які звично не звернули особливої уваги на особовий рахунок і сплатили гроші - фактично сплатили за когось, чиї реквізити були внесені у квітанцію. Це означає, що попри те, що громадянин сплатив за спожиту електроенергію, у нього утворився фактичний борг, оскільки гроші зараховіані від іншого абонента.
Отже, виникає питання: хто поверне громадянам кошти, фактично вкрадені за допомогою "помилки"? Чи громадянам доведеться з власної кишені сплачувати за типу помилки?
Цікаво було б почути, коли прокинеться прокуратура, адже, наразі, є очевидні ознаки злочину.