Аратта - На головну

7 листопада 2025, п`ятниця

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Нас, виборців, намагатимуться підкупити

Вибори-2010 6656 переглядів

Опубліковано - 10.12.2009 16:13 | Всі новини | Версія для друку

Нас, виборців, намагатимуться підкупити
Нас, виборців, намагатимуться підкупити
Цього разу замість адміністративного тиску на електорат основні кандидати скоріше застосовують непрямий підкуп виборців, вважають незалежні спостерігачі за виборами, з якими поспілкувалась "Німецька хвиля".

Жодного сигналу з будь-якого регіону про прямий підкуп виборців до нас не надходило, заявив в інтерв’ю "Німецькій Хвилі" представник донецької організації Комітету виборців України Олександр Клюжев. Утім, за його словами, з’являється загальна тенденція до непрямого підкупу виборців.

Способи підкупу - різноманітні

На його переконання, до цього можна віднести, зокрема, роздачу урядом актів на землю або пільгового житла, що поєднується з політичною агітацією за лідера БЮТ. Інший приклад - опосередкований підкуп виборців опозицією, як, наприклад безоплатна роздача лідером Партії регіонів медичних препаратів під час епідемії грипу.

Найбільш поширеною також стає тенденція, каже експерт, коли керівники великих підприємств, дбаючи про своє майбутнє, стають посередником між кандидатом та виборцем. Домовляючись з кандидатом про підтримку, вони надають напередодні виборів співробітникам певні соціальні гарантії за певних умов. Тут справа не у прізвищах, а в тенденціях, каже Клюжев.

Підкуп не є системним явищем

Раніше на виборця намагалися тиснути адміністративним шляхом. Тепер, коли опоненти мають приблизно однаковій доступ до адмінресурсу, ця технологія вже не працює, каже аналітик. На його переконання, нові технології - це непрямий підкуп виборців, утім, це ще не є системне явище. Воно буде розвиватися, але реально на результати виборів впливають зовсім інші причини, запевняє експерт.

На думку Клюжева, проблему підкупу виборців неможливо реально регламентувати законодавством. Такої регламентації не вимагає й європейське законодавство, яке віддає це питання на визначення політичної культури. Насправді, каже аналітик, коли кандидати зрозуміють, що реального результату від цього немає, суспільство позбудеться таких явищ.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Вибори-2010»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

3нання буває двох видів. Ми самі знаємо предмет або ж знаємо, де знайти про нього відомості ”
Бенджамін Франклін

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.